Ja ik heb op die van mij wat feitjes over mezelf. Wat dingetjes die me leuk lijken om te krijgen, winkels / merken die me aanspreken en een lijstje met spulletjes die ik liever niet zou krijgen!
Overheen gekeken, thanks!
Wat vinden jullie fijn om in een collage te zien? Behalve de wishlist. Hobbies? Ik vind het lastig om wat over mezelf te vertellen
Jaaa mee eens!
En ik zou het ook juist super leuk vinden om iets uit het buitenland te ontvangen. Zo maak je het nog even iets bijzonderder natuurlijk.
Oo dit lijkt mij eigenlijk ook wel leuk. Al had ik me eigenlijk niet eens opgegeven
Ik wil misschien nog wel mee doen, maar hoe kan ik makkelijk zien hoeveel posts ik nu heb? Ben ze nu telkens handmatig aan het tellen :’(
Ohhhh daar had ik nog niet over nagedacht! Brb buitenlands snoep op een collage maken.
Hahaha oh zo makkelijk! Heb het forum nog niet helemaal onder de knie. Maar ik moet er dus nog 100 bij. Ik hou dit topic nog even in de gaten.
Hahaha omg voel me zo dom!
Haha ok op de valreep nog. Wil al jaren stiekem meedoen maar had telkens geen tijd. Nu vieren we het dit jaar niet met de familie dus kan ik best thuis iets in elkaar knutselen
- Linus
- Diana
- Jeminae
- Lentex
- Noomie
- Skadi
- GroenTakje
- Vaiana
- Flexican
- Lijnewiets
- Andreya
- 360
- Twijfelaar
- ScrantonStrangler
- Bertie
- dancingavocado
- Unquestionable
- Madam Mikmak
- Roguee
- Alpacamybags
- Ontherun
- Ohappyday
- JanHagel
- GrumpyHarry
- Briseis
- Quinoa
- Helvegen
- Anna88
- Paraplu
- Fee
- Kringel
- Opheliac
- SpeedOfSound
- wompie
- GirlLikeThis
- Torquay
- Puntzak
- Acculader
- Cozycute
- Monito
- Hufflepunk
België
- Kerselaar
- TobVit
- Who
- Hinkje
- Tuula
Buitenland (onder voorbehoud)
- Hectometer (GB)
- Hinkje (FR)
ZO VEEL AANMELDINGEN
Husselen maaarrrrr
Spannund!
Ik heb er nu al zin in. Kwam er nu een nieuw topic voor collages etc. of doen we dat gewoon hier?
Ik blijf maar priegelen met de collage. Wanneer mogen ze online?
Hoi ik ben er weer. Weekje weggeweest, was heerlijk. Lootjes komen vandaag plus een topic voor collages!
Ohhhh zo spannend
Hoe kan ik zien of mijn account afgeschermd is?
12 november