Aanmeldtopic Secret Santa 2019

Jammer dat je niet meedoet! hoop dat je je snel iets beter voelt en het allemaal iets beter gaat :kissing_heart:

1 like

Ik heb nog nooit meegedaan met zoiets dus vind het echt spannond :flushed: vet bang om iets fout te doen

1 like

Aaah niet bang zijn! Ik vond het vorig jaar ook doodeng, maar het valt echt mee. Van wat ik zie is edereen altijd heel dankbaar en als je meer over je lootje wilt weten kan je natuurlijk dat anoniem vragen.

Ik kan trouwens niet wachten tot ik mijn lootje weet
XvOIAS92XOOpa

5 likes

Hallo enthousiastelingen,
Wat een enorme hoeveelheid aanmeldingen, super leuk!

Voor de mensen wiens profiel afgeschermd is en die nog geen “bewijs” hebben aangeleverd van hun aantal posts, bij deze een friendly reminder dit nog even te regelen voor de aanmelding sluit.

Ik tag jullie hieronder en in het bericht hierna, aangezien ik maar 10 mensen kan taggen

@Kerselaar
@Twijfelaar
@anon37686689
@Banananana
@Taksi
@ontherun
@Maestoso
@Madam-Mikmak

Je kunt er voor kiezen je profiel even open te zetten of een printscreen van je aantal posts te maken (van je profiel of de lijst met meest geposte berichten o.i.d)

Graag een bericht sturen naar @Jeminae als je je profiel open zet, of stuur je printscreen daar heen. (In het eerdere bericht hierover stond dat dit naar Nidorina gestuurd mocht worden, aangezien zij zich teruggetrokken heeft, deze wijziging. De mensen die het al naar Nidorina gestuurd hebben hoeven het niet nogmaals te sturen, die informatie is bij de andere organisatoren bekend.

@Missy
Jij hebt nog 12 posts te gaan, je hebt al laten weten je hier bewust van te zijn, dus dat komt vast goed!

Bedankt voor jullie medewerking!

1 like

@Chuckie
@Evenveel
@ElizabethGilbert
@EleanorRigby
@Roguee
@Quinoa

Zie bovenstaande bericht, ook van jullie zien we graag nog wat verschijnen!

2 likes

Jammer :heart::heart:

1 like

Ik doe op de valreep ook nog mee!

Nederland
Lady-bird
Jeminae
instantramen
Ohappyday
SpeedOfSound
Robin_Sparkles
Andreya
Kryptonite
Anna88
360
Bertie
Helvegen
Panthera
Lentex
Zaadjes
agirl
Melman
Vaiana
Twijfelaar
Dazed
Nienkedeelt
Banananananananana
Notmycircus
Unquestionable
seveneleven
Bourbon
Taksi
Opheliac
GrumpyHarry
Kroepoek
Ontherun
Maestoso
Madam Mikmak
Marsepein
Chili
Desalnietteplus
Chuckie
Evenveel
Meka
kringel
EleanorRigby
Dancingqueen
traveljunkie
Roguee
vuilnisglitter
Lemongrab
Dikkekip
Veertje
Quinoa
wompie
Hufflepunk

België:
Kerselaar
Tuula
Portland
ElizabethGilbert

Hmm krijg geen afbeelding in een privé bericht en kan niet meer vinden hoe ik mijn profiel openbaar moet zetten. Weet iemand waar die optie zit op mobiel?

Naast die desktop rechtsonder zie je als het goed is een pijltje, daarmee kan je een afbeelding uploaden in een privé bericht!
Anders moet je naar voorkeuren, daarna naar interface en dan kan je je profiel weer openbaar maken.

foto om het veel duidelijker te maken

Nog een last-minute aanmelding!

Nederland
Lady-bird
Jeminae
instantramen
Ohappyday
SpeedOfSound
Robin_Sparkles
Andreya
Kryptonite
Anna88
360
Bertie
Helvegen
Panthera
Lentex
Zaadjes
agirl
Melman
Vaiana
Twijfelaar
Dazed
Nienkedeelt
Banananananananana
Notmycircus
Unquestionable
seveneleven
Bourbon
Taksi
Opheliac
GrumpyHarry
Kroepoek
Ontherun
Maestoso
Madam Mikmak
Marsepein
Chili
Desalnietteplus
Chuckie
Evenveel
Meka
kringel
EleanorRigby
Dancingqueen
traveljunkie
Roguee
vuilnisglitter
Lemongrab
Dikkekip
Veertje
Quinoa
wompie
Hufflepunk
Hazel

België:
Kerselaar
Tuula
Portland
ElizabethGilbert

Thanks! Ik heb weereens niet goed gekeken :joy:

Thanks, dat pijltje ken ik, maar hij uploadt m’n foto niet dus daar is iets anders aan de hand denk ik, maar m’n profiel kon ik wel openzetten :ok_hand:t2:

Ik heb er zin in! Lijkt me super leuk.
Ga zeker mijn best doen om vandaag en morgen nog wat te posten zodat ik hopelijk de 200 berichten bereik

1 like

Ah super! Met 4 secret santa doen is altijd veel leuker dan met 3!

1 like

Als je hierop reageert heb je er 200 :smirk::raised_hands::clap::clap::clap:

1 like

Zou je mij dan nog even een screenshot van je aantal geposte berichten willen sturen? Je profiel is afgeschermd.

en 200 berichten! Yeah! :slight_smile::confetti_ball:

4 likes

Ik heb mijn lootje. :sunglasses:

Na de herfstvakantie ga ik aan de slag met mijn collage, Santa.

1 like

Ahhh nu vind ik het echt eng worden. Ik hoop dat ik de plank niet mis sla met cadeautjes en dat m’n collage het m’n santa niet heel moeilijk maaktđŸ˜¶

Maak je geen zorgen! Als je collage te onduidelijk is, zal je Santa je vast om meer info vragen!
En als jij twijfelt, stuur je gewoon je lootje een anoniem bericht om het een en ander te checken, dan kan je wat zekerder zijn over een eventuele keuze!

Snap super goed dat het spannend is, ik doe al voor de zoveelste keer mee en het blijft ook voor mij spannend, maar echt, komt goed!!

1 like