Action toppers (Deel 1)

Ja dat is catnip hahaha, heb er zelf niks mee gedaan verder.

1 like

Heeft iemand die kattenhuisjes nog ergens in Amsterdam gezien? Op de Europaboulevard hadden ze niet meer :frowning:

Ik heb vandaag die nieuwe vegan shampoo en conditioner geprobeerd en ik vind ze echt fijn. Alleenā€¦ hoe werkt die dop van die conditioner? Ik krijg hem gewoon niet open zoals hij hoort. Ik heb me rotgedraaid, getrokken en gedouwd!

Is dat niet gewoon een klikdop? Dus je moet er vanboven op duwen!

Ik ben helemaal los gegaan op de babyspullen dit weekend. Hydrofiele doeken, badcapes, wiegdekentjes, spuugdoekjes, sokjes en een speelkleed.
Superleuke stofjes allemaal en koopje vergeleken bij zelfs de Hema. Wel benieuwd naar de kwaliteit na een paar keer wassenā€¦

1 like

Ja maar dat doet hij dus niet :sweat_smile:

Weet iemand of ze nu ook vogelhuisjes verkopen? Kan ze op internet niet vinden

Ik ben heel tevreden over die vegen shampoo, was een probeersel maar mijn haar wordt nu echt minder snel vet. Fijn!

Ik heb hem ook gekocht vandaag, ben benieuwd!

1 like

Ik ben fan van de waterkoker ontkalker.

4 likes

Dit klinkt geweldig. Word gek van die vieze witte schilfers in mā€™n waterkoler

Ik wist niet dat daar speciale producten voor waren? Als er kalk in mijn waterkoker zit, doe ik er altijd een laag water met flink wat azijn in, en laat dat koken. Dan is de kalk ook helemaal weg.

Gekookte azijn stinkt alleen wel behoorlijk dus wel goed naspoelen. :see_no_evil:

7 likes

Doe ik ook! Werkt perfect en zoā€™n fles kost ook bijna niks

1 like

Zojuist de yoga/sportmat gekocht, hopelijk bevalt 'ie!

2 likes

Weet jij trouwens waarom er eigenlijk alleen Herbal Essences conditioner te koop is en geen shampoo? Of ligt dit gewoon aan de Action in mā€™n buurt?

Niks kunnen vinden bij onze Action helaas. Hopelijk komen ze nog!

Ik heb net weer een voorraadje Batiste droogshampoo ingeslagen. Wat een prijsverschil met de kruidvat zegā€¦

3 likes

Ik had ze bij mijn action wel gevonden. Zat in een plastic blister met een wit kartonnetje erachter.

Hoi. vandaag gekeken en 3 mooie lipsticks gekocht. Ze hadden 2 soorten lipsticks. Bedankt voor de tipšŸ‘

5 likes

Ik heb gisteren al die spuitflessen schoonmaakspul gekocht. Voel me nu echt een huisvrouw. Die keukenreiniger werkt wel goed :+1:

3 likes