Action toppers (Deel 1)

Ik heb de koelkast organiser bakken ook helemaal ontdekt. Heb nu zelfs lege plekken in mn koelkast. Normaal moest ik me overal doorheen worstelen om iets te vinden.

Ik ga morgen na werk naar de action en ik heb er nu al zooo’n zin in! Haha

4 likes

Dit topic is slecht voor me, morgen naar de action voor die kaarsen. Zwart met goud past te goed in mijn huis en het is ook nog een lama :smile:

3 likes

YESSS

Er stond een goede voorraad van alle drie de kleuren

19 likes

Mijn vampierenhuid huilt hahahaha :sweat_smile:

4 likes

Ik wil ook :sob:

De zwarte kaarsen waren op dus heb een witte. Staat ook wel beter op een zwarte kast en bij het witte lamabloempotje.
Bij ons waren ook nog veel lamabloempotjes.

DV_8_5584978_01_4c_CH_20140828080030

Zijn deze vierkante glaasjes nog te koop bij de action?

Zijn dat drinkglazen of voor een kaarsje ofzo? Indien t laatste, heb ik ze gisteren gezien

1 like


Deze is een aanrader! Ik heb hem net gebruikt om mee te filmen. Het klemmetje is niet zo stroef als mijn standaard van AliExpress en hij plakt ook goed. Het enige nadeel is, is dat hij in deze stand:

Wel een beetje zakt, maar door mijn hoesje en door iets er onder te leggen, blijft hij wel staan.

Deze glazen pot heb ik laatst gehaald om een mini terrarium voor een plant te maken.

34 likes

In mijn action waren vandaag helaas geen alpacas meer. Maar heb wel de bovengenoemde allesreiniger kunnen scoren. Heel benieuwd! Straks maar even proberen


Ik wil dit :heart:

7 likes

Weet iemand of Action trechters verkoopt? Ik zoek een kleine trechter voor in de keuken. En zo ja, liggen die dan bij de kookafdeling of elders?

Naar aanleiding van jouw berichtje, vanmiddag ook maar even naar de action gegaan en de vaas gehaald :blush:#influenced

1 like

Hahaha, super! Goed dat ik weet dat het niet bij de pannenlikkers ligt in ieder geval, ga ik mooi bij de autospullen kijken. Dank voor je reactie!

Jaaa hij is echt super leuk!! :cactus: Aah idd ook echt een super cadeautje!

@Chesirecat vraag mij altijd af hea.

Zoals make-up/eten en a merk ondehouds producten… waarom is dat bij de action zoveel goedkoper…?

Is het dan een slechte batch? Bijvoorbeeld spelfout op verpakkingen enzo… of kopen jullie gewoon oude voorraden in?

Sorry als dit mosterd is.

1 like

Hebben ze deze ook in andere kleuren? Of alleen doorzichtig?

Ok dit is stiekem geen action maar kruidvat, maar vond het wel een leuk koopje:

Ik wil er zo’n terrarium met plantjes/lamp van maken!

3 likes