Action toppers (Deel 1)

Ik zweer bij dat grote pak voor €2 ofzo, met 20 navulmesjes (?) en maar 1 handvat (???)

Die scheermesjes werken bij mij niet en ik zit nog met 10 van die koppen opgescheept :neutral_face:

Ik wil die sokken ook proberen, heb al een paar keer gekeken maar hier hebben ze ze niet.
Heb er ooit van Primark gebruikt maar die deden niks :confused:

Ik heb ze zondag aangehad, vandaag beginnen bij mij de vellen, ziet er niet uit ieeeeeehlll

(Ik heb ze wel 1,5 uur aan gehad, heb er gewone sokken overheen gedaan, had verwacht dat ze iets meer sokachtig waren dan echt een soort plastic zak)

Ik zou wel doen. Ik had ze eerst maar een uur aan en ze werkten echt minder goed toen

Ik heb die eeltsokken ook toevallig vandaag gekocht haha, heb geen zin in die vieze vellen maar ik wil wel zachte voeten…

O fuck ik ga over precies weken naar de sauna en ik heb over dik 2 weken een voetreflex behandeling… Okee ik hoop dat dan niet overal stukken vel erbij hangen.

Als het goed is, is dan het grootste gedeelte eraf. En anders ff met een washandje of scrub de rest eraf halen?
@Maestoso het gaat echt overal zitten :face_vomiting:

1 like

Dus eigenlijk moet je dan ook gewoon met sokken slapen? Of iets om je voeten doen in ieder geval waarin de vellen opgevangen worden?

Ik wil het zo graag proberen maar ergens lijkt het me toch dat het dan een beetje pijnlijk is of dat je voeten dan ineens heel gevoelig worden ofzo.

Misschien toch morgen maar even kijken want deze voeten mogen het daglicht niet verdragen van mij.

Het doet geen pijn en worden ook niet gevoeliger. Ik draag wel sokken, want de velletjes/schilfertjes komen echt overal

1 like

Ik denk dat ik wat verkeerds gedaan heb want ik had die eeltsokken van action ook gebruikt en er gebeurde helemaal niks. Was echt voorbereid op overal vellen maar zelfs met een vergrootglas was er na twee weken niks te vinden.

Door jouw bericht heb ik ze gisteren gekocht! Vanochtend gebruikt en zit nu de hele tijd over m’n benen te aaien haha. Ze zijn zo glad! En ben vergeten om ze in te smeren met body lotion maar ze zijn alsnog zacht en totaal niet geïrriteerd ofzo. Thanks voor de tip :smile:

Jullie hebben me geïnspireerd. Doe dit een keer in het jaar, als het weer blote voeten-weer wordt. Nu de tweede keer met die van de Action. Helemaal top.

2 likes

Weet iemand of ze bij de action het spel Rush Hour / grid locked verkopen? Een spel met autootjes en de rode auto moet je dan uit de uitgang krijgen.
@Chesirecat?

Dus nu gebruikt iedereen die sokken wel en in december deed een groot drrl paniekerig toen ik er over begon, hahaha. Komt waarschijnlijk door het weer hahaha :wink:

1 like

Deze sokken zijn er toch al jaren? En ook al best lang een trend op het forum dacht ik.

Ik ben geweest en heb gekocht:

  • de roze allesreiniger
  • badkamerreiniger
  • mandje voor sokken
  • le petit marseillais douchegel (aanrader, kun je niet op veel plekken krijgen en normaal best duur, nu 1,80 ofzo)
  • batterijen

Had verwacht dat ik meer zou kopen. Wilde ook de eeltsokken maar die waren er niet helaas.

6 likes

Haha, ik gebruik ze ook al jaaaaren hoor. Voorheen die van kruidvat altijd.

1 like

Paniekerig over de sokken? Dat het niet goed zou zijn ofzo?

Lief!

Jaa ik ook, maar toen heb ik deze moeten kopen, omdat Kruidvat ze niet meer heeft? :weary: