Action toppers

Hoi. vandaag gekeken en 3 mooie lipsticks gekocht. Ze hadden 2 soorten lipsticks. Bedankt voor de tip👍

5 likes

Ik heb gisteren al die spuitflessen schoonmaakspul gekocht. Voel me nu echt een huisvrouw. Die keukenreiniger werkt wel goed :+1:

3 likes

Ik heb de soft femme, heel nice. Heeft wat weg van mac mehr? Lag niet op de kopstelling, gewoon tussen de rest van de make-up.

1 like

Nou, ik heb ze dus ook gekocht (helemaal niet beïnvloed door hier, ahum, haha!)
Maaaaar, de flessen lekken bij mij! Heel irritant…

Ik wil ook zo’n kartonnen huisje voor mijn konijnen, helaas niet meer te krijgen bij ons. Ben al vijf keer naar binnen gegaan om te kijken…

1 like

Deze huisjes komen voorlopig niet meer binnen. Ze waren op=op. Ik zal een gil geven als ze weer beschikbaar zijn!

5 likes

Bedankt voor je reactie. Dan race ik dan meteen naar de winkel :slight_smile:

Weet iemand heel misschien of ze bij de action van die armbanden verkopen om je mobiel (iphone 8) in te doen tijdens het sporten? Ik had er eentje van Nike maar ben 'm kwijt geraakt :roll_eyes:

We hebben deze. Afmeting is ongeveer 70 x 143 mm. Geen idee of een iPhone 8 daarin past :sweat_smile:

Oh nice, volgens mij wel! Ik had nog gekeken op de website maar kon het zelf niet vinden :sweat_smile: Maandag maar ff langs dan! Dankjewel :slight_smile:

alpaca bloempot

Deze alpaca bloempot weten te scoren! Nu nog een leuk klein plantje kopen.

25 likes

Hele lijke foto. Maar het zijn magnetische lampjes. 74 cent per stuk.

23 likes

Wat geinig!

Ze verkopen rollen bubbeltjesplastic :heart_eyes:

original

30 likes

Even geinfluenced worden

22 likes

Ik ben al 3 action’s afgegaan maar ik vind hem maar niet :frowning:
Waar staat hij? Ik kijk bij de bloempotten,maar helaas zonder resultaat.

Tussen de woondecoratie!

1 like

Morgen een nieuwe poging! Dank je

gvd ik heb die alpaca ook nodig

2 likes