Action toppers

Enkele weken geleden heb ik luchtdichte, ronde bewaardozen gekocht. Doorzichtig met een zwart deksel. Zijn ze nog ergens te verkrijgen?

Heel lief van je!! Dankjewel :kissing_heart: maar dat hoeft niet hoor. Ik kijk of ik m nog ergens zie en anders heb ik een goed alternatief.

1 like

Dat heb ik ook nodig in mijn leven :star_struck:. Op welke afdeling staat die?

Nieuwe kaarsen :grin::grin:

28 likes

O m g

1 like

Ik wilde vandaag de groene alpaca vaas kopen als vriendje voor mn witte maar ik zag hem nergens :sob: de witte stond ook niet meer waar ik hem vorige week gehaald had. Zijn ze nu al op/uit assortiment?

Ik zoek ook het alpaca potje/vaasje als cadeau voor een collegaatje!! Nergens te vinden bij ons. Morgen eens naar een andere action gaan

@Insouciance @Yzile ze zijn niet uit het assortiment maar zo waanzinnig populair dat er soms leveringsproblemen zijn omdat teveel filialen bestellen.

1 like

Ik heb me ook rotgezocht naar de alpaca vaasjes totdat ik ze opeens zag staan tussen de tuinspullen. Nu staat de groene op de vensterbank😊 Morgen kijken voor een leuk plantje.

Ik zie overal ook altijd leuke dingen voorbij komen maar als ik dan naar de Action hier ga is het er nooit of het is al weg, echt zo irritant. Kopen ze dan zo weinig in?

Echt zo leuk! Zou het haast zonde vinden om hem aan te steken.

1 like

Ik heb de koelkast organiser bakken ook helemaal ontdekt. Heb nu zelfs lege plekken in mn koelkast. Normaal moest ik me overal doorheen worstelen om iets te vinden.

Ik ga morgen na werk naar de action en ik heb er nu al zooo’n zin in! Haha

4 likes

Dit topic is slecht voor me, morgen naar de action voor die kaarsen. Zwart met goud past te goed in mijn huis en het is ook nog een lama :smile:

3 likes

Daar ben ik weer met een make up tip. Sinds vandaag hebben we deze foundation van L’Oréal voor maar €3.95

Edit: en deze ook.

8 likes

YESSS

Er stond een goede voorraad van alle drie de kleuren

19 likes

Mijn vampierenhuid huilt hahahaha :sweat_smile:

4 likes

Hahaha we hebben meerdere tinten! Maar de meeste zijn wel wat aan de donkere kant ja.

Ik wil ook :sob:

De zwarte kaarsen waren op dus heb een witte. Staat ook wel beter op een zwarte kast en bij het witte lamabloempotje.
Bij ons waren ook nog veel lamabloempotjes.