Action toppers (Deel 1)

Ik weet dat dit niet het topic er voor is, maar omdat jij begon over de sportkleding van de Lidl dacht ik dat ik wel even een klein vraagje daarover mag stellen.

Hoe valt de sportkleding van de Lidl? Zijn de maten accuraat of valt de kleding anders?

Tuurlijk! Ik ben fan van de sportkleding van de Lidl. De maten zijn S M L, maar er staat wel bij dat de M bijvoorbeeld 40/42 is en de L 44/46. En dit klopt ook! Dus het is een goede Nederlandse maat en niet zoals bij de Zara et cetera. Daarnaast vind ik de pasvorm erg fijn, heb nu een sportlegging, 2 shorts, 2 shirts, 2 hemdjes, een longsleeve en een (regen)jasje.

2 likes

Weet iemand hoe duur die ventilator is op voet, die hoge zeg maar?

Jaa super, dank je wel!! Werkse:)

Ik zag laatst ergens van die stick-on lampjes op batterijen voor bijv. onder je keukenkastjes (daar wil ik zoiets gebruiken). Is dat te vinden bij de Action? Mijn keuken is super donker en zoiets zou echt perfect zijn voor wat meer licht. Ik weet niet meer of ik het hier in het topic gezien hebā€¦

Oh jammer! Dan moet ik wellicht zoeken naar hetzelfde idee maar dan hogere kwaliteit :sweat_smile: Heb geen zin om echte lampen te installeren haha. Heb wel eens nagedacht over een LED-strip maar dat klinkt zo ingewikkeld

1 like

Iemand ervaring met die aircooler van vijftig euro die de action nu heeft? Van kinzo of zinko (niet precies onthouden)?

Heb gister die eeltsokken geprobeerd en ben erg benieuwd nu :thinking:

Haha dat doet me denken aan dit filmpje

12 likes

@HvO @inezweski Dankjewel! Ik ga eens kijken naar die van de Lidl!

Heeft iemand het nieuwe wasmiddel al geprobeerd? Dat zonder kleurstof en ā€˜98% biodegradableā€™? Heb straks even een fles vergeleken met iets van ander merk en zag qua ingrediĆ«nten niet zoveel verschil. Maar ben wel benieuwd!

2 likes

Ja! Werkte naar mijn gevoel wel prima, maar niet zoveel geur zat eraan. Vooral de fles is ook leuk :wink:

1 like

Weet iemand of ze muggenhorren of gaas verkopen bij de Action?

Op welke manier moeten die bevestigd worden? Heb je al klachten ontvangen dat ze niet blijven zitten?

Dankjewel voor je snelle antwoord! Ga van de week even bij de action kijken!

De eeltsokken werken echt briljant, maar het was niet een erg goed plan ze deze week te gebruiken. Mijn voeten zijn een en al vel, echt geen gezicht.

Heb jij je voeten na gebruik keurig elke dag in een voetenbadje gedaan?

Ik heb dit namelijk niet gedaan :sweat_smile: en ze werken ook niet echt briljant. Twijfel nu om ze opnieuw te kopen en dan daarna wel elke dag een voetenbadjeā€¦

Ik heb ze laatst gebruikt maar doe ook nooit een voetenbadje. Ik douche wel (duh) en dan staan je voeten toch ook deels in het water? De vellen hangen er nu bij mij vanaf, ohh yeah!

Jaa ik douche ook elke dag en dacht ook een beetje dat dat wel goed zou zijn. Maar aangezien het bij mij niet zo goed heeft gewerkt denk ik dat ik het toch beter had kunnen weken elke dag in een voetenbadje

Haha, herkenbaar. Dit heb ik ook precies.

Ik heb overigens geen voetenbadjes gedaan.