Action toppers (Deel 1)

Dat heb je als het goed is thuis bewaard en dan weet je wat er mee gebeurd is en of je ze op een donkere, koele plek bewaard. Met die flessen niet.

1 like

Ik heb me vorige zomer de hele zomer ingesmeerd met de zenova lijn van action en ik en m’n man zijn allebei totaal niet verbrand. Ben dan wel een royale smeerde, maar lag ook dagenlang op het water. Ik vind het een aanrader!

Ja, hoor. Ik koop het gewoon daar. Maar ik verbrand niet tot nauwelijks en heb geen gevoelige huid. Smeer me alleen in voor mijn tatoeages, haha. :stuck_out_tongue:

1 like

Even een random zonnebrand tip, nu het erover gaat. Die van rituals is zooo fijn, ik ga nooit meer voor een andere.

7 likes

Ik heb vorig jaar ook de zenova lijn gebruikt van de action en ook totaal niet verbrand.

Wat vindt je er zo fijn aan als ik vragen mag? Ben ook op zoek naar een nieuwe namelijk.

Trekt gelijk in, heel licht, komt in zo’n spraybus en er blijft daarna niks aan plakken. En de geur als extra superbonus :hugs:

1 like

Ik vond die spraybus juist super onhandig! Moeilijk om een beetje gericht te sprayen en de hele vloer hangt altijd vol. Wel jammer want verder geen klachten, en inderdaad de geur is een pluspunt.

Bij de action hebben ze nu ook een aircooler voor 50 euro. Heeft iemand daar ervaring mee?

Ah ja ik spray het of heel dichtbij of op mijn hand! Maar snap je punt

Met een aircooler krijg je de temperatuur maximaal 3 graden naar beneden. En hij blaast vochtige lucht de kamer in terwijl de luchtvochtigheid (voor het aangename) juist naar beneden zou moeten.

ik gebruik Nivea zonnebrand van de action en er is niets mis mee hoor!

Voor de kattenbezitters, voor€15 bij de Aldi (dus niet bij de action maar dit leek me de beste plek):


Het is dat ik geen kat heb en mijn hond er niet in past!

29 likes

Ik weet niet of de action dit heeft, maar zo niet: Ik heb opbergbussen van Brabantia en het deksel is dan zo’n afmeetbakje.

Ik heb deze
https://www.brabantia.com/nl/voorraadbus-met-maatbeker-1-3-liter-mint/

Maar deze zou ook kunnen
https://www.brabantia.com/nl/glazen-voorraadbus-met-maatbeker-1-liter-mint/

1 like

Is het toevallig deze?

Ik heb hem ook en vind het echt super fijn! Met rijst en macaroni ga ik makkelijk de fout in en dan heb je ineens eten voor een weeshuis :sweat_smile: dus vind dit echt een uitkomst

7 likes

Handdoek + theedoek met panterprint :raised_hands:

44 likes

Omg, dit moet ik. Die haai.

5 likes

Deze MOET ik hebben voor mijn twee kattenbabies

2 likes

Bij mij wel? Hoe heb je het gedaan?

Mocht je er een meer action-achtige prijs voor willen betalen: hier zijn de verzendkosten maar 2,95 :grimacing:

1 like