Action toppers

DV_8_5584978_01_4c_CH_20140828080030

Zijn deze vierkante glaasjes nog te koop bij de action?

Zijn dat drinkglazen of voor een kaarsje ofzo? Indien t laatste, heb ik ze gisteren gezien

1 like

Ja die verkopen we nog

1 like

Deze is een aanrader! Ik heb hem net gebruikt om mee te filmen. Het klemmetje is niet zo stroef als mijn standaard van AliExpress en hij plakt ook goed. Het enige nadeel is, is dat hij in deze stand:

Wel een beetje zakt, maar door mijn hoesje en door iets er onder te leggen, blijft hij wel staan.

Deze glazen pot heb ik laatst gehaald om een mini terrarium voor een plant te maken.

34 likes

In mijn action waren vandaag helaas geen alpacas meer. Maar heb wel de bovengenoemde allesreiniger kunnen scoren. Heel benieuwd! Straks maar even proberen

Ik wil dit :heart:

7 likes

Weet iemand of Action trechters verkoopt? Ik zoek een kleine trechter voor in de keuken. En zo ja, liggen die dan bij de kookafdeling of elders?

We hebben wel trechters. Maar die liggen bij de autoproducten😅 Zijn eigenlijk om olie enzo bij te vullen maar mensen kopen ze ook wel eens voor in de keuken. Alleen zijn ze knaloranje en foeilelijk.

2 likes

Naar aanleiding van jouw berichtje, vanmiddag ook maar even naar de action gegaan en de vaas gehaald :blush:#influenced

1 like

Hahaha, super! Goed dat ik weet dat het niet bij de pannenlikkers ligt in ieder geval, ga ik mooi bij de autospullen kijken. Dank voor je reactie!

Jaaa hij is echt super leuk!! :cactus: Aah idd ook echt een super cadeautje!

@Lady-bird vraag mij altijd af hea.

Zoals make-up/eten en a merk ondehouds producten… waarom is dat bij de action zoveel goedkoper…?

Is het dan een slechte batch? Bijvoorbeeld spelfout op verpakkingen enzo… of kopen jullie gewoon oude voorraden in?

Sorry als dit mosterd is.

1 like

Soms kopen ze een grote voorraad op. Maar soms is het ook omdat er een spelfout op het etiket zit ofzo. En met sommige fabrikanten hebben ze hele gunstige prijsafspraken gemaakt omdat ze voor honderden filialen inkopen.

Hebben ze deze ook in andere kleuren? Of alleen doorzichtig?

Ook in licht en donkergroen :wink:

3 likes

Ok dit is stiekem geen action maar kruidvat, maar vond het wel een leuk koopje:

Ik wil er zo’n terrarium met plantjes/lamp van maken!

3 likes

Zo fijn die inside information

4 likes

Oh vind deze zo leuk! Hebben ze die nu?

Ik heb vandaag deze awesome tuinhandschoenen gescoord bij de Action voor 80 cent!

35 likes