Action toppers (Deel 1)

Jezus wtf! Bizar.

1 like

Damn dat is schrikken zeg. Hopelijk krijg je ook geld voor je kleed.

Nou zeg, dat ding ziet er inderdaad zwaar gehavend uit, ook prut van je vloerkleed dan. Is het echt een brandplek of meer viezigheid? Hopelijk krijg je het nog weg

Dat bericht was vast voor @Lixy88 :relaxed:

Ik ben inmiddels gebeld door Action en ze gaan het onderzoeken. Ik moet inderdaad alles bewaren en kijken of ik de bon van het vloerkleed nog heb. Ze nemen je wel echt serieus dus dat is fijn. Nu ga ik even ontspannen met een blik Arizona (ik blijf fan van Action hooršŸ˜)

11 likes

Heeft de Action zoiets te koop? En werkt het een beetje?

Deze is mij te duur haha.

Hoeft niet dit merk te zijn. :stuck_out_tongue: Hoopte juist op een goedkopere versie van de Action.

Dan weet ik in ieder geval al genoeg, dankjewel!

1 like

Volgens mij hebben ze dat wel. Die heb ik een jaar terug gekocht. Ik weet de prijs zo ook niet meer. Denk dat het wel de moeite waard is om even te kijken.(Ongevraagd advies: heb inmiddels toch een leifheit systeem gekocht. Werkt makkelijker, beter en is beter voor het milieu)

Maar ik zoek echt iets om de vloer gewoon droog mee af te nemen, zodat ik gewoon 1x in de week ofzo even goed onder de banken enz kattenharen kan weghalen.

Ja die hebben ze! Ik heb er een waar ze ook doekjes voor hebben. Grijs met blauwig istie

1 like

Oh ik zal hier later eens naar kijken. :slight_smile:

Ik heb hem vorige week gekocht. Was geloof ik 4 euro en een euro voor pakje de doekjes?

1 like

Ik heb die al twee keer gekocht en al twee keer brak ie bij het scharnier gedeelte de eerste of tweede keer gebruikenā€¦ :frowning: dus mocht je het geld hebben kun je denk ik beter meteen een goede kopen.

1 like

Weet iemand of ze bij de Action van die waterkannen hebben voor in je koelkast?

Haha dankje! Het hoeft niet per se met infuser, maar wel met het liefst een deksel. Zoiets:

https://images.app.goo.gl/P4f91z9yqVWxdczq5

Die laatste heb ik, die is zo fijn! Daarmee kun je schenken als de ā€œdopā€ er nog op zit, heel chill als je extra dingen toevoegt aan je water

1 like

Weet iemand of ze momenteel activity trackers verkopen bij de action? :slight_smile:

Ik vroeg dit weekend in ā€˜mijnā€™ action naar de eeltsokken.
Hadden ze nog nooit van gehoord en die hadden ze dus blijkbaar niet, vond het maar heel vreemd. De medewerker aan wie ik het vroeg, keek ook echt naar mij van :face_with_raised_eyebrow:
Deze week maar eens een andere action proberen

1 like

Ah, ja die derde is precies wat ik zocht! Zometeen ff langs, dankje!