Noord-Amerika topic

Bedankt! Wij zitten met zn tweeën dit spel nu te doen :joy:

1 like

Omg ik zie nu dat ze in korea town (New York) een paar koreaanse beauty winkels hebben. Kan niet wachten tot het mei is

Dit was in 2016 onze route door het westen (klikken dan zie je de hele lijst). We hebben onderweg van SF naar de highway 1 een tussenstop gedaan in Monterey en daar een 3u durende walvistocht gedaan. We hebben op 50m afstand 2 walvissen gezien + geroken (brrrr kots). De terugweg werd ik beroerd door de golven en chocolademelk van anderen. Daarna onze reis vervolgd dus op de Highway 1 en daar echt zooooooveel walvissen onderweg gezien. (L)

3 likes

Oh Mardi Gras wat gaaf!!
Ja dan zou ik inderdaad naar Whitney gaan. Bij Oak Alley vertelden ze er ook over en de huisjes waar de slaven in woonden staan nog steeds op het land etc. Maar bij Whitney wordt er meer de nadruk op gelegd als ik alle reviews mag geloven! Wij hadden toen geen keuze want we hadden nog maar 1 dag, anders had ik achteraf misschien ook liever naar Whitney gegaan.

1 like

Exc

Dus? Ik heb met mijn vlucht erbij ook ongeveer 1000 euro betaald.
Vind het een beetje vreemd dat je nu mijn keuzes gaat afkraken. Ik wil niet in een fancy hotel en al helemaal niet op times square.

Wat cool! Nog een dagje werken en dan komen we zondag achter jullie aan :wink:

Is het weer ook goed?

1 like

Ik ga in februari heen! Ben denk ik net zo excited als jij haha! Ben heel erg benieuwd :smiley:

1 like

Ik ga begin maart naar New York, ik ben benieuwd wat het weer tegen die tijd doet. Iemand die rond deze tijd wel eens is geweest?

Aah tof! Dat is al bijna haha. Als ik in februari zou gaan had ik nu al mn koffers gepakt hahaha

1 like

Haha ja ze liggen nog net niet klaar! Ik ben heel erg benieuwd wat het weer gaat doen, misschien krijgen we wel sneeuw, lijkt me eigenlijk ook wel tof!

1 like

Ahh dat zou gaaf zijn ja! Heb ik jou op insta? Of ga je hier updates geven.

Ik denk het niet! Maar je mag me wel volgen natuurlijk :smile: Mijn naam is;

Summary

foetsie

Ik haal hem zo wel weer weg, gezien het mijn volledige naam is!

1 like

Ik heb het gezien! Ik ga je toevoegen

1 like

Oh noooo, -14 is wel heel heftig :flushed: Hopelijk veranderd het weer nog! Ik hoop zelf op in elk geval zonnig weer, het mag best 3 graden zijn maar dan wel met zon haha.

Vorig jaar eind feb, toen was het een deel grijs en regenachtig en voor een deel lekker zonnig en 15 graden. Toen hebben we nog momenten gehad dat we zonder jas liepen. (En eenmaal op Schiphol bleek het in nl gevoelsmatig -15 te zijn dus dat was een mooi contrast)

Ah dan hoop ik dat we een beetje hetzelfde weer hebben!

1 like

Gister besloten dat we toch dit jaar weer op vakantie gaan naar Amerika! We willen zo’n 19 dagen rondreizen door Florida. Wat mogen we absoluut niet missen volgens jullie? :grimacing:

1 like

Leuk!
Wij zijn vorig jaar in Florida geweest. Als je echt een disney fan bent, dan raad ik Disney World aan. En we zijn naar the Keys geweest, ook erg leuk en naar Miami een dag. Hadden helaas daar niet goed weer. Anders was het zeker leuker geweest.

1 like

Alligators spotten op een airboat! Alleen die airboats zelf zijn al super leuk om op te zitten. Verder inderdaad de pretparken als je daar van houdt (zowel universal als disney zijn aanraders, wel stevige prijzen) Ik vind Kennedy Space Center ook heel leuk, ookal ben je geen ruimtefanaat. Super interessant om daar een tour te doen en met een beetje geluk kun je ook een raketlancering meemaken!

Ik ben zelf wel alleen in omgeving Orlando geweest in Florida (en Miami op het vliegveld lol) dus kan over de rest niet veel zeggen

1 like