Amerikaanse presidentsverkiezingen 2022

ANY MINUTE NOW

giphy

50 likes

Woooohooooooo

Ahh kut haha ik wilde het topic any minute now noemen maar was te laat :joy:

11 likes

Yessss new topic! Gaat het in deze gebeuren?!

1 like

Topic was weg, ik dacht dat de president gekozen was; vandaar dus gesloten topic.

2 likes

ik wilde een nieuwe maken maar zag dat ik presidentsverziekingen schreef en toen durfde ik niet zo goed meer

20 likes

Hahah ik was er al een met de titel cnn fantopic aan het maken

6 likes

let’s gooo any moment now!!

2 likes

Ik ben heel trots op mezelf dat dit het eerste topic ooit is dat ik open :nerd_face:


Wat ik nog bedacht he, Trump schreeuwt steeds over fraude en alles en dat dat voor hem nadelig is. Maar ehm, het kan toch ook zijn dat er “fraude” wordt gepleegd in zijn voordeel. Maar daar hoor je hem natuurlijk niet over. Zijn aanhangers posten filmpjes waarop zogenaamd fraude wordt gepleegd en dat zijn volgens hen allemaal democraten die dat doen natuurlijk.

5 likes

Fraude in zijn voordeel is natuurlijk geen fraude maar dEmOCracY

13 likes

Ja precies. Hij had nooit zo lopen zeiken als hij voor had gestaan. Dan is alles helemaal eerlijk verlopen volgens hem natuurlijk.

DemoCRAZY

5 likes

IK WAS JULLIE KWIJT

27 likes

Zoo jongens ik zit ook voor CNN weer hoor. ANY MINUTE NOW.

Oja en man geĂŻnstrueerd popcorn voor me mee te nemen.

1 like

We zijn hierrrrr! Still going strong :joy:

29 likes

We gaan nergens heen, in elk geval niet any time soon / any minute

1 like

Maar maar maar. Waar is het team? Die mogen er toch wel bij zijn op het moment dat het eindelijk bekend is? Dat zou wel heeul sneu zijn

1 like

Ja toen hij in 2016 net gekozen werd tweette hij ook iets van ja ik heb eerlijk gewonnen en nu zijn er mensen aan het protesteren tegen mij, very unfair!1!!! En nu roept ie min of meer mensen op om hetzelfde te doen. Makes no sense die man, echt heel eng.

1 like

Ik vind CNN zonder mn vriendjes echt minder :frowning:

1 like