Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Ik keur geweld niet goed, maar man man man, die Jared Kushner heeft echt een kop om op te rammen!

4 likes

Classic Trump ‘‘President Donald Trump wants to leave Washington, DC, before President-elect Joe Biden’s inauguration because he doesn’t want to go out as an ex-president or ask to borrow Air Force One’’

3 likes

Die muziek daar ook, Gloria en Don’t Stop Believin’ :joy: Het is geen pep rally…

5 likes

Jezus hoe houdt hij haar hand vast

4 likes

Jezus wat een circus weer

3 likes

Wat dacht je van Ivanka​:rofl::rofl:

Mijn. Fucking. God.

Ik moet hier echt bijna van kotsen.
Wat de fuck is dit :sob::sob:

1 like

De beste dag van Melania’s leven probably

1 like

Ik vind Melania haar pakje wel mooi. :see_no_evil:

2 likes

Ivanka jankt zo hard van binnen dat ze uit die spotlight moet, weet ik zeker

3 likes

Ik besef me net dat de enige keer ooit dat ik trump Live hoor spreken op zijn afscheidspeech is. Ben ik toch lief voor mezelf geweest de afgelopen 4 jaar

3 likes

Nog nooit zoveel blijheid en passie gezien bij haar hahahaha

3 likes

Hij kan dus wel gewoon een beetje normaal praten als ie wil (als je dit vergelijkt met z’n afgelopen praatjes)

Edit: oke nvm klinkt weer hetzelfde

1 like

Ze is blij dat deze 4 jaar eindelijk voorbij zijn haha.

3 likes

HOLY SHIT dat kleurverschil bij z’n slapen en oren. Melania heeft ook een subtiel contourtje gekregen, eerlijk is eerlijk :sweat_smile:

1 like

Ben bang dat zijn dochter hem wil opvolgen over een paar jaar…en dat ze gaat voor de Trump-light positie waardoor mensen haar sympathiek gaan vinden en + vrouwelijke Republikein enzo… hoop dat dit niet gebeurt, obvs :see_no_evil:

3 likes

heeft iemand een link voor cnn op de pc? ik vind niks

1 like

Ik kijk gewoon op cnn site op de voorpagina

Hahaha toch nog die sneer naar China

1 like