Hihi dat plukje haar op zijn hoofd leidt wel echt een eigen leven đ„Č
Nee ik zie t idd nu, onwijs knap zeg
zure mayo <3 zodra die hele pandemie voorbij is kom ik in Vlaanderen weer fatsoenlijke mayo halen.
Godsamme 500 berichten gemist
Ik heb liever dat hij gewoon voor altijd zân mond houdt.
Ze hebben van die schermen waar ze vanaf lezen met een autocue. Je kon eerder de reflectie zien in het kogelvrije glas.
Oh nice, a moment of silence om de doden te eren. Vind dat wel een mooie toevoeging aan de speech
Ja dat vroeg ik me ook af, maar soms filmen ze van achter en dan zit er niks voor hem lijk het. Maar dat kunnen ze vast ook goed verbergen als het zo is.
Oké blijkbaar lette ik niet goed op
Zo bizar veel ook, 400.000 in een jaar
Hoe kun je nou een inclusief Amerika prediken en dan zo focussen op religie tijdens een inauguratie. Bizar dat het christelijke geloof zoân grote rol speelt.
Oh, dat heb ik gemist! Zat goed op te letten, maar kon er geen ontdekken.
Sowieso mooie speech
Heb het idee dat hij weinig opleest . Normaal zie je ze dan van links naar rechts kijken tijdens het spreken.
Ik heb een crush op Kamala Harris, wat een vrouw! Gaat ze ook nog speechen na Joe?
Maar vérreweg de meeste Amerikanen zijn gelovig hÚ.
Gaatie nu zingen haha
jahoor blijkt ie ook nog muzikaal gevoel te hebben hou op hoor
Ik zag nu idd ook reflectie van de tekst
Ik denk dat je juist al die conservatives het gevoel geeft dat je ze buitensluit als je nĂĂ©t zo op religie focust.
Is krom, ben ik met je eens, maar wel nodig om Amerika weer enigszins te verenigen vrees ik
Altijd als Amerikanen duty zeggen
Dooodiee
Alles om de states weer te uniten