Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Hihi dat plukje haar op zijn hoofd leidt wel echt een eigen leven đŸ„Č

4 likes

Nee ik zie t idd nu, onwijs knap zeg

1 like

zure mayo <3 zodra die hele pandemie voorbij is kom ik in Vlaanderen weer fatsoenlijke mayo halen.

6 likes

Godsamme 500 berichten gemist :joy:

2 likes

Ik heb liever dat hij gewoon voor altijd z’n mond houdt.

3 likes

Ze hebben van die schermen waar ze vanaf lezen met een autocue. Je kon eerder de reflectie zien in het kogelvrije glas.

3 likes

Oh nice, a moment of silence om de doden te eren. Vind dat wel een mooie toevoeging aan de speech

5 likes

Ja dat vroeg ik me ook af, maar soms filmen ze van achter en dan zit er niks voor hem lijk het. Maar dat kunnen ze vast ook goed verbergen als het zo is.

Oké blijkbaar lette ik niet goed op

Zo bizar veel ook, 400.000 in een jaar

3 likes

Hoe kun je nou een inclusief Amerika prediken en dan zo focussen op religie tijdens een inauguratie. Bizar dat het christelijke geloof zo’n grote rol speelt.

4 likes

Oh, dat heb ik gemist! Zat goed op te letten, maar kon er geen ontdekken.

Sowieso mooie speech

Heb het idee dat hij weinig opleest . Normaal zie je ze dan van links naar rechts kijken tijdens het spreken.

2 likes

Ik heb een crush op Kamala Harris, wat een vrouw! Gaat ze ook nog speechen na Joe?

1 like

Maar vérreweg de meeste Amerikanen zijn gelovig hÚ.

2 likes

Gaatie nu zingen haha

3 likes

jahoor blijkt ie ook nog muzikaal gevoel te hebben hou op hoor

2 likes

Ik zag nu idd ook reflectie van de tekst

Ik denk dat je juist al die conservatives het gevoel geeft dat je ze buitensluit als je níét zo op religie focust.

Is krom, ben ik met je eens, maar wel nodig om Amerika weer enigszins te verenigen vrees ik

1 like

Altijd als Amerikanen duty zeggen

Dooodiee

10 likes

Alles om de states weer te uniten

2 likes