Deze is ook tof
Volgens mij na de begraafplaats
Vanaf 9 uur ongeveer.
Waar zijn de space force mensen?
Dankje! Ik ben even afgehaakt maar dan schakel ik zometeen weer over.
En die verwijzing naar Hamilton the musical <3
Nou fashionably late
Indrukwekkend hoor.
Jake is ook zo heerlijk salty op trump. Love it
Haha wat is Trump toch een slechte verliezer.
Hahah ja net die opmerking: trump isn’t there apparently he is emotional not capable for it😂
Ik vind het zo’n heerlijk idee dat Trump geen president meer is. Deze administratie zal zeker niet perfect zijn maar het is zo’n verademing dat Biden normale zinnen kan vormen en niet als een of andere clown non-stop aan het tweeten is.
Ja ik zat dus te denken over hoe niet-objectief cnn heerlijk kritisch en uitgesproken is op trump, en wat Christiane Amanpour ook uitlegde in een stukje met Trevor Noah, dat wat belangrijk is in journalistiek is “truthful, not neutral”, love her, idd, wanneer de realiteit te absurd voor woorden is en feiten, de waarheid, totaal de waarde dreigt te verliezen, kun je het je als media echt niet veroorloven om daar ‘neutraal’ over te doen.
Hahaha wat gebeurt er met die muziek? Foutje van de stagiaire.
I’m crying:cry:
Haha, mijn vriend vraagt als sinds 2017 iedere ochtend of ik een covfefe wil (koffie). Trump is ook mijn leven binnengedrongen!!
Wat is in godsnaam een digitale parade? Rijden er allemaal wagens met grote led schermen en zoom meetings?
ik vond het weer enorm gezellig met jullie allemaal vandaag! Over vier jaar weer?
Misschien kunnen we al eerder CNN bingen voor de rechtzaken tegen trump
Ik meld me bij deze alvast aan voor ieder CNN-bingefest dat hier nog zal komen