Er was eerder bij FOX een memo rondgegaan dat ze Biden geen ‘president elect’ mochten gaan noemen vanwege ‘de grootschalige fraude’.
I’d like to thank my wife
and my six beautiful children at home
Hahahahh daar zou ik wel voor toeteren
Volgens mij voelt dit over een tijdje echt als een rare feverdream die we hebben beleefd deze week.
Kan er nog steeds met mn hoofd niet niet bij dat het zo close was.
Goed Trump gaat nu net zo lang rechtszaken houden totdat hij eruit gesleept wordt.
Nee champagne open gemaakt haha.
Also
Ik: wie is er president?
M’n dochtertje: ikke!
Ik: ja ook maar ook Joe Biden
Zij: ja ja ik ben Joe Biden
Nou Trump is het er uiteraard niet mee eens. Kleuter
Wow mensen wat een ontlading toch zeg! Ik ben er helemaal een beetje emotioneel van (al zal dat vast ook het slaapgebrek zijn haha). Ben zo benieuwd hoe het nu verder gaat, naar Bidens overwinningsspeech, hoe sulky Trump zijn speech straks gaat zijn… Denk dat we nog wel wat topics vol gaan maken voor de inauguratie in januari. En gelukkig maar, vond dit echt zo’n fijne community om de verkiezingen mee te beleven samen met jullie (nu ik ook niet met vrienden irl kon kijken). Dankjulle
Jawel, ze noemen m al president elect? Is toch indirect de winnaar (op certificatie na als er geen fraude is) ?
Dit is ook hun headline
Hoe vet als het je werk is om dit mede te delen, wat gaaf zeg. Kippenvel
Oh wat een goed nieuws dit zeg. Toch een enorme opluchting. Ik vroeg me af waarom ik deze verkiezingen zo volg, maar het is toch omdat het heel ontmoedigend is om iemand op zo’n enorm podium te zien die liegt, wetenschap ontkent, racistisch is, geen compassie heeft, vluchtelingengezinnen scheid en slecht is voor het klimaat. Godzijdank komt daar nu een einde aan.
‘vanavond’ met vuurwerk en een lichtshow blijkbaar, maar geen idee hoe laat helaas
Wat ontzettend fijn om te zien dat democratie gewonnen heeft.
omg jongens wat een opluchting
Ik vind de uitspraak dat ‘a large group of americans Will be able to breathe again’ echt heel mooi en beeldend.
Dit moment doet me denken aan deze quote. Fucking fantastisch. Dit is een grote stap vooruit Nu Nederland nog haha.
Toch wel mooi om HET moment live te zien. Stond een sloppe joe te maken haha (echt waar!) Met CNN aan.
Joe heeft zn twitter bio ook geupdate hahaha
Omg ik ben zo blij he.
@Zemraluani shit ik zoek jouw facts maar ik kan ze niet vinden, over hoe Biden Trump 2016 verslagen heeft, hoe slecht Trump het gedaan heeft enz.
Heb je een uniek zoekwoord voor me haha?