Uhm beter vergeten al die feestende mensen niet dat Covid er is!
echt jammer dat covid opeens retourneerd bij het feesten maar niet bij de eerdere rellen
Stop counting!
Ja die coronapiek is wel zeker, ze hadden de afgelopen dagen al een gigantische stijging en ze verwachten dat het komende weken door het dak gaat schieten
Da’s wel een treurig side effect
We kunnen nu trouwens ook weer terugkeren naar de topic waar we thuis horen. Ik zie jullie in het nieuw in de supermarkt en vegetarisch eten topics
Zou John lekker slapen?
De inauguratie tzt wordt ook mooi
Hahaha held! Je hebt wel al veel blauwe ballots bij elkaar verzameld, goede reflectie van de werkelijkheid!
Blijkbaar zijn ze momenteel op Trump aan het inpraten. Toen hij Florida won dachten ze oprecht dat hij zou winnen. Ik ben zo blij. Ook eindelijk een vrouw als VP❤️
Ik moet nu even eten en kan niet naar CNN kijken, mochten jullie weten hoe laat de speech komt hoor ik het graag!
Ergens vanavond pas, dus dat wordt voor ons midden in de nacht.
Ik denk dat hij de komende dagen in coma ligt
Ze maken nu gelukkig een opmerking bij cnn over afstand houden
Ja… dat is wel echt spannend.
Ik moet zeggen dat ik door dit alles ook enorm afgeleid was van het COVID nieuws ( heerlijk, dat wel), maar kan mij echt voorstellen als je daar woont en je hoort dit, dat je in al je enthousiasme al die regeltjes even vergeet…
@monkeyslut en @kali niet iedereen was blij met zijn emotionele reactie op Biden zijn win omdat hij in het verleden met trump heeft samengewerkt. En wat ik van Google begrijp heeft hij meerdere keren trump geprijsd heeft en uit Twitter reacties wisselvallig is.
Jawel dat zeggen ze nu toch, dat mensen iig een mondkapje dragen maar ze ook wel afstand moeten houden
Pfff zo opgelucht