Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Oh ze halen nu ook de speech van McCain aan. En dat we zoiets waarschijnlijk niet gaan zien dit keer :sweat_smile:

2 likes

Joe ik trek nog een laatste keer door tot halverwege de nacht denk ik. Wil de CNN-kijkcirkel nu ook rondmaken!

8 likes

Ik vind het wel heel mooi dat alles gewoon doorgaat hoe hard Trump ook z’n best doet het allemaal te ontkennen en te saboteren. Mensen vieren feest, Biden geeft vanavond z’n overwinningsspeech. De aandacht ligt op de overwinning, en het podium is een keer niet voor Trump.

24 likes

En dit is ook zo’n top vrouw. Zij gaat Georgia gewoon toevoegen aan het lijstje van Biden. En daarna de Senaat voor hem winnen…

Georgia, thank you. Together, we have changed the course of our state for the better. But our work is not done.

Join me in supporting @ReverendWarnock and @ossoff so we can keep up the fight and win the U.S. Senateāž”ļøhttps://t.co/JTyH1UVEtd #LetsGetItDoneAgain #gapol pic.twitter.com/qH5ZfmsgI7

— Stacey Abrams (@staceyabrams) November 7, 2020
16 likes

Ik doe met je mee! :partying_face:

2 likes

CNN: ā€œBut tonight he is a loser, by definition!ā€ :fire:

23 likes

Ja dit is toch bizar! Beter gaat dr Phil even langs om een diagnose te doen.

Haha jake; his minions :joy:

its probably because his staff wants to facilitate him during some bad news. Dat zei Abby hahah

Dana is ook scherp: now he s a loser by definition

7 likes

Zo benieuwd naar wat Trump de komende tijd gaat doen. Hij zal zich waarschijnlijk weer onsterfelijk belachelijk maken en zo herinnerd worden.

3 likes

Misschien op de nos nieuwtjes voor kinderen of jeugdjournaal??
Klinkt heel dom maar kan me voorstellen dat het daar in duidelijkere taal wordt toegelicht hahah

1 like

De tranen lopen nu gewoon over mijn wangen. Ik woon niet eens in the USA, maar de opluchting dat die cheeto nu geen invloed meer zal hebben is groot!

12 likes

wat een party pooper die man

Nosop3 is dat volgens mij

1 like

Joe Biden gaat om 2 uur vannacht spreken!

Ik heb alleen een audio fragment, mocht je volledige vinden kan ik die wel ff sturen?

1 like

Ik denk dat je nosstories bedoelt!

1 like

Hoi! Ik kijk al een paar maanden op dit forum, lees mee met een paar verschillende topics. Nooit eerder een account aangemaakt of gereageerd.

Ik was heel blij dat jullie ook zo veel CNN keken (al keek ik lang niet zo veel als veel van jullie…). En ik was echt super blij met de updates die jullie gaven! Soms zocht ik eerder het forum op dan NOS of CNN voor de laatste updates, haha :laughing:

Ik heb het callen van CNN voor Biden live kunnen volgen omdat jullie zeiden dat er nieuwe cijfers waren, dus bedankt! :heart:

52 likes

Ik zit aan m’n derde biertje sinds de uitslag. Ik ben straks lam, sorry alvast.

13 likes

Welkom! :heart:

1 like

Kan eindelijk drag race kijken en mensen beantwoorden op whatsapp, zat in mn CNN bubbel en had geen zin om op mensen te antwoorden :speak_no_evil:

6 likes