Inderdaad ik ga deze election bubbel missen en CNN ook. Back to -corona semi lockdown -reality.
Morgen maar eens buiten komen.
Love her!
Ik ben er ook nog, ogen vallen bijna dicht maar ik kijk hoe dan ook de speech nog
En morgen slaap ik uit.
Jennifer recently revealed that she used to be a Republican, but that she would be “voting for Joe Biden and Kamala Harris this year because Donald Trump has and will continue to put himself before the safety and well-being of America.”
Zou ze dan vorige keer wel op Trump hebben gestemd? Of gewoon niet gestemd…? Het artikel waar naar gelinkt wordt geeft ook geen uitsluitsel haha
Ohhh ik ben ook wel echt benieuwd naar Biden, maar een uur nog wachten… toch maar slapen!
Ohh Kamala Harris gaat ook spreken straks!
edit: haha, en CNN gaat alweer van “Breaking news - soon: President-elect Biden to deliver victory speech”
Any minute now, zeker :’)
Omg nog langer opblijven, nou oké doen we!!
You can do it! Morgen slapen we uit!
Haha ik heb beduidend minder energie dan alle feestende mensen in de VS
Maarja hier is het dan ook (de zoveelste) nacht
Haha jake is echt klaar met mensen die geen afstand houden
Nou, en terecht ook wel hoor! Ik hoop dat het allemaal een beetje binnen de perken blijft met clusterbesmettingen.
Hillary 4 jaar geleden over Trump (goed ingeschat Hillary)
Omg crowd is lit
Any moment nooow
Haha sameee. Moet straks gewoon afkicken.
Goeie naam heb jij hier ook voor
Nog ergens op de wereld verkiezingen komende week? Bij voorkeur in een andere tijdzone?
We kunnen de volgende keer wel de verkiezingen in India volgen
Grootste democratische verkiezingen op aarde, duurt weken, maanden.
Stel je voor hoeveel we leren over de districten daar!!
———
Ben excited om Kamala te horen ook en hoop dat Biden weer z’n million dollar smile doet.
Ik vond het wel even genoeg verkiezingstress voor dit jaar eigenlijk haha
Hoop niet dat deze ‘soon’ weer nog twee uur duurt though
Ik heb dat altijd met de Olympische Spelen, dat ik dan ineens alles volg over BMX of schermen of bobsleeën en er helemaal in zit. Maar dat is wel op een ander niveau dan dit, veel luchtiger.
Hier komt wel een colonne met auto’s aan, zou het dan echt “any minute” zijn?
duurt weer lang dit, kom op met die speech