Ik voel me wat ontheemd vandaag. Heb geen idee wat ik met al m’n tijd aan moet en ik mis m’n CNN family.
Ik zou naar buiten kunnen gaan, maar ik vind het eng.
Ik voel me wat ontheemd vandaag. Heb geen idee wat ik met al m’n tijd aan moet en ik mis m’n CNN family.
Ik zou naar buiten kunnen gaan, maar ik vind het eng.
Het is heel erg lekker om buiten een rondje te gaan lopen. De zon schijnt en de lucht is blauw
Je weet wanneer je teveel CNN hebt gekeken wanneer je in de winkel een man met een rode pet met witte letters ziet staan en denkt dat er “make America great again” opstaat.
Love it.
Man ik ben in slaap gevallen om 01:00 en heb het dus gemist, maar kijk het nu terug. JEZUS wat was Harris* goed! Krijg niet vaak kippenvel van politieke speeches maar wat ze zei over vrouwen in politiek, de rechten van (colored) women en dat ze de EERSTE maar niet de LAATSTE politieke vrouw zal zijn. Hell yeah!!
*aangepast
Ik was vanochtend een stukje aan het typen en dacht precies hetzelfde!
Om nog een beetje in de amerikaanse sferen te blijven en af te kicken van cnn heb ik net starbucks besteld
Ik zit helemaal in een Amerikaans politiek hol Haha, ben aan het opzoeken wat de geschiedenis is in Staten en hoe dat verklaart hoe ze stemmen
Cnn waarin heb je me gemaakt
Ik vond wel mooi dat hij zei dat hij geen mensen haat, maar het gevoel haat (dat mensen hem geven, dat haalde ik eruit)
Toen bedacht ik me dat er ook nog een dagelijks leven is.
Haha ik heb ook moeite met afkicken. Ik ben half die Trump docu aan het kijken en half cnn haha. Ben nu op de helft van de docuserie maar ik vind er niet zo heel veel aan eigenlijk. Gaat veel over vroeger en gebouwen en financiën tot nu toe, niet heel verrassend natuurlijk maar ik hoopte op iets meer juice over nu haha. Maar misschien komt dat nog. En anders heb ik altijd die npo docu nog.
Ik ben voor, we kunnen alles spannend maken als we er maar genoeg over posten.
Kan niet wachten totdat ik de Indiase news anchors zie.
Oh nice, wil je die tip delen? Dat boek lijkt mij ook super interessant!
Ik heb vanuit mijn studie nog veel boeken over Amerika, geschiedenis, politiek, dus mocht jij of iemand anders interesse hebben: ik wil ze best naar je opsturen! Ik doe er niets meer mee.
Ik ben in een zwart gat gevallen hahah er is niks meer op CNN live