Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Las inderdaad ook net dat hij zijn excuses heeft aangeboden hehe

3 likes

wow dit was ik alweer vergeten

Trump is ook weer aan het tweeten:

Denk dat het tegenoffensief nu gaat beginnen met zieltjes winnen en mensen opruien… Ik ga er niet voor wakker blijven iig :joy:

@Zemraluani

(Zie onderschrift.)

29 likes

Misschien beetje zweefteef maar goed

3 likes

Ik denk dat hij gewoon denkt dat die oranje kleur hem een gezonde, sunkissed look geeft. Prima als je zelfbruiner wil gebruiken maar doe het dan niet zo plaatselijk en niet 89 lagen over elkaar :sweat_smile:

2 likes

Heb werkelijk geen idee, kwam het zo op Twitter tegen.

1 like

John King :heart: Volgens dit artikel ging hij toch naar huis om te slapen!

13 likes

Haha ik mis hem echt en Jake ook

8 likes

Hier kunnen we aftellen tot de dag dat CNN vast ook weer leuk is om te volgen

23 likes

ik ben erbij

6 likes

Echt zin in!!!

3 likes

Haha love it, nog 72 dagen folks! :ok_hand::sparkles:

3 likes

volgens mij omdat ze bij Jinek Scranton het Woerden van de Usa noemden.

3 likes

41 likes

Nouja, misschien. Maar dit is wel een heel grote stretch vind ik die eigenlijk ook niet relevant zou moeten zijn. Dat gedrag van hem met die meisjes is gewoon ronduit ongepast, punt. Ongeacht wat erachter zit.

8 likes

Hebben jullie George w Bush zn statement gezien? Oa

*“The American people can have confidence that this election was fundamentally fair, its integrity will be upheld, and its outcome is clear. *

The challenges that face our country will demand the best of President-elect Biden and Vice President-elect Harris – and the best of us all. We must come together for the sake of our families and neighbors, and for our nation and its future. There is no problem that will not yield to the gathered will of a free people. Laura and I pray for our leaders and their families. We ask for God’s continued blessings on our country. And we urge all Americans to join us in wishing our next President and Vice President well as they prepare to take up their important duties.”

En te denken dat ik hem echt niet sympathiek vond, karakter heeft na trump echt een andere waarde :sweat_smile:

Edit: hele statement vind je hier https://www.bushcenter.org/about-the-center/newsroom/press-releases/2020/11/president-george-w-bush-statement-joe-biden.html

20 likes

Ja de moord op gebroeders De Witt is wel echt luguber, een van de zwartste dingen uit de NLse geschiedens. De omstandigheden waren ook vet vreemd, die broer werd in de val gelokt. Men vermoed dat Willem III (die net als stadhouder was aangesteld) een rol heeft gespeeld bij de moord door pamfletten tegen De Witt te verspreiden en invloed had op het niet berechten van de broers. Maar een directe betrokkenheid van Willem III bij de moord heeft men nooit kunnen bewijzen.

4 likes

Side note: Naomi is niet zijn enige dochter, hij heeft Ashley ook. Dat is zijn (enige) kind met Jill.

2 likes

Oh de gevangenpoort :heart_eyes:. Ik heb daar ooit op de basisschool mijn kinderfeestje gevierd :joy:

2 likes