Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Ik hoop niemand die er werkt :frowning: :frowning: (ja sorry dat is dan toch mijn eerste gedachte)

1 like

Nou, dit! Roep verdomme je mensen terug.
Wat issss dit

2 likes

Ja en degene die die toestemming moet verlenen is Trump

Wow, ik ben net klaar met werken dus tune nu in, maar had dit echt niet verwacht. En wilde gelijk CNN aanzetten maar dat zit blijkbaar sinds het nieuwe jaar niet meer in het tvpakket :confused: ik ga even kijken of ik een stream online kan vinden.

Holy shit ik ben echt in shock. IN SHOCK

6 likes

Verschil met hoe sommige BLM protesten werden afgebroken tov dit is echt schandalig. Waar wachten ze op. Fucking invloed van trump

21 likes

Trump is de enige die dit direct aan kan sturen. Dat deed hij bij BLM meteen en nu duidelijk niet.

1 like

Ik vind niet dat je daar sorry voor hoeft te zeggen. Deze mensen gaan doelbewust naar binnen en rellen he. Brengen zichzelf maar nog erger: anderen in gevaar.

4 likes

‘Stay peaceful’ voor de tweede keer… zeg stop

6 likes

Wat is dit?! Is dit een historisch moment wat later in de geschiedenisboeken zal staan?

3 likes

Ja echt!!!

1 like

Ik denk dat de dreiging hier van heel ander kaliber is, en dus veel meer voorbereiding vergt.

Al die ambulances… pff

Moest bij de eerste foto direct denken aan mensen die de Berlijnse muur beklommen.

2 likes

“Remain peaceful” is toch blijf vredig??? Hoezo blijven???

2 likes

Is dit nog real life mensen? Of een film?

1 like

Nou inderdaad nu je het zegt!

1 like

Ja 2020 en 2021 wordt nog een uitdagend examenonderwerp joh

38 likes

De vrouw die in haar nek is geschoten is een demonstrant.

4 likes

Ik probeer een bepaalde iconische foto terug te vinden maar kan hem niet zo snel uit mijn mouw toveren.

1 like