Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Wordt een deel van die politie of wat het dan ook is wat is opgeroepen niet alleen aangestuurd door Trump of kan de burgermeester genoeg?

Ja, ze had een Trump vlag op haar rug

2 likes

Oke. Hopelijk zorgt t niet voor meer woede nu

Wat ZIEK dit

Oh dit is denk ik mijn antwoord op mijn vraag net…

1 like

Ehhh jongens, ik vond de verkiezingen in november toch leuker.

35 likes

Ze lijken nu teruggedrongen te worden?

Ja jeetje. Dat was gewoon een feestje

Ik zie nu op de Twitch stream dat er zwaarbewapende en beschermde politiemannen aankomen

5 likes

Ik zie speculatietweets dat de National Guard er nu wel aan komt maar das nog niet definitief dus

Ik hoop t zo

Rots in mijn branding

2 likes

Weet niet of dit al gepost is, maar ik vind dit heel typisch

48 likes

Dat trump niet oproept om te vertrekken, nu zijn zijn mensen toch ook gewoon in gevaar. Allemaal opgehitst en voorgelogen en dalijk slachtoffer, terwijl hij zelf ergens warmpjes zit. Hopelijk wordt trump flink vervolgd zodra hij is afgetreden. Wat een … ik kan niet eens een gepast scheldwoord verzinnen. Word zo boos en verdrietig van ede beelden

18 likes

Beetje frappant dat die er ten tijde van de BLM protesten/ demonstraties al van te voren stonden…

Oo oo wat eng dit. Vreselijk. Hoe kán dit

Edit: ah! @Barbie

2 likes

Waarom dan? Is dit de invloed nog van Trump of iets heel anders? Mogen ze wettelijk gezien niet ingrijpen bij dit soort situaties?

Holy ik zit met complete verbazing te kijken. Wow. Bi-zar.

Trump gaat over national guard in de staat van Washington zeggen mensen op twitter

Lekker dunglish van mij maar kan niet meer goed nadenken

1 like

Moet nu we dit allemaal zo groot vinden toch denken aan die dag dat de buren met behoorlijk geweld de deur van een provinciehuis forceerden en probeerden binnen te dringen. Waarna ze nog hun zin kregen ook.

6 likes

Maar die rellers, zullen die echt met staart tussen de poten afdruipen als Trump zegt dat ze moeten vertrekken (neemt niet weg dat hij t echt moet stop roepen)

1 like

wtf ik zit ook even niet op mijn telefoon en de hele boel gaat naar de tering wtf ik kan gewoon niet geloven dat dit echt is?? hopelijk loopt het goed af

2 likes