Armenië

Hoi,

Absoluut geen doorsnee vakantie, maar mijn oma wil graag 1 keer in haar leven naar het land waar haar vader vandaan komt, Armenie dus. Ik ga met haar mee om deze wens in vervulling te laten gaan. Waarschijnlijk gaan we rond eind september/begin oktober.
Heeft iemand ervaring met het reizen naar dit land? Heeft iemand tips qua bijzondere dingen om te zien of te doen?
Het wordt ook een familie bezoek, bij familie waarmee mijn oma sinds een aantal maanden contact heeft. Denk dat het wel een hele vermoeiende en indrukwekkende reis zal worden. We gaan niet bij familie slapen maar nemen een hotel in Jerevan.

Als iemand ervaring heeft met het land hoor ik het graag!! :smiley:

4 likes

Jaloers! Lijkt me echt een leuke ervaring. Een vriend van me is er onlangs alleen gaan rondreizen. Ik zie hem dit weekend, zal wat tips vragen!

1 like

Oh wow wat gaaf van die vriend! Ben benieuwd naar zijn verhalen en tips!

Ik heb geen ervaringen of tips maar wat leuk/lief dat je dit met je oma gaat doen. :heart:

3 likes

Jaa vind het onwijs leuk om zo’n ervaring met haar op te doen. Heb dan voor altijd een mooie herinnering aan en met haar. En ik gun het mijn oma gewoon heel erg om die reis te maken, ze is nog super zelfstandig en vitaal, maar heeft wel wat meer steun nodig om zoiets te kunnen doen. Zeker omdat ze niet mega goed Engels spreekt en wat sneller vermoeid raakt.

Hoe jong/oud is ze als ik mag vragen? Beetje offtopic dit sorry, vind het gewoon erg leuk. :slight_smile: Veel plezier alvast toegewenst!

Hahaha maakt niet uit! Ze is 73 jaar :blush:

1 like

Helaas geen tips, maar wat een feelgood verhaal! Veel plezier alvast!

1 like

Oh, wat bijzonder! Ik was vorig jaar een week in Armenië.