AYNIL kerstspecial

Dan heb ik niets gezegd!

2 likes

Wat is dit Sugababes nummer ineens vet random :smiling_face_with_tear:

13 likes

Dit was vroeger echt mijn nummer

5 likes

Haha ja het maakt het moment voor mij ook echt minder emotioneel

1 like

Bonuspunten voor Sugababes :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes:

6 likes

Wat toevallig toch weer zeg…

1 like

Wc moment :joy:

1 like

tenenkrommend

Ongelooflijk!!!

2 likes

Ja dat zei ik ook maar volgens mij was die man te ziek om te reizen :sweat_smile:

2 likes

image

11 likes

Omg we zaten echt de hele tijd keihard na te denken op wie ze zo leek. Maar dit is het thankyou hahaha

2 likes

Keer op keer die verbazing zo van ‘neeee niet? Eeeeecht???’ als hun vriend(in) er is. Wat dacht je dan dat Robert kwam doen?

2 likes

Ik denk dat je dat toch niet durft te hopen als die voor je deur staat

4 likes

Ah die vader vond ik juist zo lief, Fijn dat je er bent meid :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Ik gok dat ze geinstrueerd worden door de producers dat ze niet meteen naar buiten mogen rennen

1 like

Ik vind het eigenlijk ineens best opvallend/gek dat we (bijna?) nooit niet-westerse families zien die meedoen. Bijvoorbeeld Nederlanders met familie in Indonesië, Curaçao, Suriname etc. (ook ver en duur).
Zullen ze nooit schrijven of meer ‘moeite’ doen om hun familie te zien?

2 likes

Maar die dochter niet toch, die had in 7 jaar wel kunnen komen? Vond haar ontmoeting met haar ouders ook een beetje afstandelijk ofzo, maar misschien ongemak van de camera? :sweat_smile:

5 likes

Misschien omdat die visa redelijk eenvoudig te regelen zijn?

Curaçao zal wel makkelijker zijn, maar de andere landen moet je geloof ik ook gewoon een visa aanvragen (geld hebben) dus not sure.