Woont zij al heel lang in australie? Ze ziet er super jong uit, heb t ff gemist
Echt zin in die sneeuwsleescene haha
Hahahah die man met die slee hhha dat wordt TOP
Nu al reclame??
Zo grappig hoe Nederlandse mensen na al die jaren in het buitenland dan ook helemaal met zo’n accent gaan praten…
“Ze zijn allemaal getest……. Allemaal positief”
Die slee zie ik al helemaal misgaan
Haha ik gebruik ook altijd mijn laatste uurtje in het vliegtuig om me te fatsoeneren en zo lang er nog geen bagage op de band ligt bij de toiletten even tanden poetsen enz.
Ik kan dat wel doen, maar heb dan gewoon een nacht niet geslapen dus zie er hoe dan ook verrot uit 🥲
En ergggg chag
Zo ik zit er klaar voor. Kind slaapt, vriend op het werk en ik onder een dekentje met snacks
Ik moest ineens denken aan die plus reclame van een paar jaar terug (she’s the one) dus ik dacht even bekijken. En ben vast aan het janken hoor.
Denk jij dat je moet huilen bij de kerst special?
- Ja, al gedaan
- Ja, denk het wel
- Nee, denk het niet
- Nee, sowieso niet
0 stemmers
Oooh die reclame, meteen brullen
Ik vind dat altijd een beetje gemaakt of zo. Ik heb een familielid die al zeker dertig jaar in Spanje woont en die spreekt echt geen Nederlands met
Spaanse tongval. Hetzelfde geldt ook voor mijn oom die langer (60+ jaar) in Amerika woont dan hij ooit in Nederland heeft gewoond. Wat hem wel een beetje ‘verraad’ is dat hij soms van die typisch ouderwetse woorden gebruikt wanneer je Nederlands met hem spreekt.
Er is altijd één item waar ik bij moet janken. Meestal met een ouder iemand die ziek is, niet zo’n liefdes ding.
Ja daar heb ik dus wel echt zin in een keer!
ja moeten ze niet naar de ic ofzo?
“Jullie buffelen lekker door, dat is ook gezellig”
Okay chille woorden voor zkh personeel in deze tijd Robert
Same sis