Tell me whyyy
Dat moet toch haast wel? Wie doet er nou midden in de nacht de deur open? Ik zou echt als de dood zijn dat er een gek voor de deur staat. Nu zou ik überhaupt niet opendoen als Robert ten Brink voor de deur staat maar dat is een ander verhaal 
Megagoede acteur whaha
JA hahaha “hij beweegt toch”
Nu het reclame is wil ik jullie nog even attenderen op mijn leukste herinnering van AYNIL, vanaf 5.59 min (jammer van de titel van het filmpje, want kon het fragment an such zelf niet vinden)
Ugh ik doe mijzelf er dit jaar geen plezier mee om dit te kijken merk ik. Ik ben nu 30, dit is mijn 10e opeen volgende Kerst als single, een oud-date die mij net appte met meteen daar achteraan “sorry de verkeerde mijn naam”, door Corona al zo’n 2.5 jaar zonder een zoen etc., confronterend ook dat ik naast mijn ouders geen broers/zussen/neefjes/nichten heb en het vooruitzicht van mogelijke mantelzorg voor 2 ouders dat me soms best angst inboezemt. Oh sorry voor deze ego-post, ik moest het even van me afschrijven. Ik vind het een mooi programma maar tegelijkertijd ook confronterend.
enige aynil moment wat ik mij kan herinneren uit eerdere edities
Deze kus staat op mijn netvlies gebrand
Dit is inmiddels een collectieve herinnering geloof ik haha
Je voelt die tanden gewoon tegen elkaar aan knallen
Ik kan dat fragmemt niet meer vinden maar dat was echt hilarisch
Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door… en door… en door… en door… en door… en door…
Wat een lief baby’tje
Dat jasje!!!
Kom je helemaal vanuit Australië met je baby en woont je fam in Z-H, moet je eerst heel het land door met die bus haha
Ah veel liefs voor jullie!!
Haha altijd jankende kinderen die er niks van snappen 
Ik ga niet huilen denk ik man dit jaar
Die baby is wel echt zo lief
Ik heb geen zin meer om te kijken
Is nog steeds leuker als verrassing dan wanneer je het van tevoren weet toch
Wel zo gruwelijk jammer dat ie niet in mijn straat staat nu