Dit is echt zo denk ik
Heb alleen gejankt om andere dingen niet om de aflevering
Fles martini is leeg
Maneskin schoenen
Ben een sucker voor mannen op hakken
Bedankt voor de gezelligheid
. Ben nog steeds in voor een trip naar Lapland!
Hee Art, die mag ook wel mee
Was mwoah dit jaar. Met publiek is toch leuker. Wel gezellig met jullie 
Omg B&B vol liefde
Einduitslag
- Ja heb gejankt
- Mmwa natte ogen
- Nee niks noppes nada
- Is privé
0 stemmers
Haha zo leuk om Debbie weer ff te zien met haar Salerno
Gaan we alvast schrijven voor 2022?
Deze sjaal
Hans is wel leuk 
Casa di san-angelooo
Vanaf 35?
Denise moet op LinkedIn ipv b&b met dr nieuwe uitdaging
Hahah ik ging na AYNIL een oude aflevering uit 1994 op youtube terugkijken en het is echt heel leuk.
De mensen, de mode en Robert ten Brink die nog hetzelfde doet 
Dit is de link, echt een aanrader: All you need is love 1994 - YouTube
Net teruggekeken met het topic ernaast, vermakelijk! Ik denk dat het zonder meelezen echt een stuk saaier was. Bijna twee uur maar er is me vrijwel niks bijgebleven wat ik echt pakkend vond. Altijd de standaard zelfde verhalen en nu ook vanwege Corona niet eens bijzonder “oh we konden elkaar al 2 jaar niet zien vanwege Corona” ja volgens mij hebben meer mensen daar last van, waarom zij wel en een ander niet? Bij die laatste mensen op het Museumplein heb ik totaal gemist waardoor zij elkaar al lang niet hebben gezien? Zagen er wel uit alsof ze prima geld hebben om tickets te boeken, maar dat is ook ieder jaar weer zo. Hopelijk volgend jaar weer een studio-uitzending en weer wat meer diversiteit qua verhalen zou wel leuk zijn!
Woow morgenavond alweer, helemaal zin in. Hopelijk worden er weer bruut mensen in de nacht gewekt door Robert
Ik ook! Was er ook niet een forummer die ooit in de nacht werd gewekt door Robert?
Haha weet je nog die ene gast die pas na de uitzending, bij de garderobe, z’n chick zag? Haha dat was echt zo gemeen, heerlijk