Dat sowieso maar je hebt ook rijke tokkies, weet alleen niet of hij daaronder valt of meer onder de modale tokkies.
Afl 5-6
M’n narcisten-alarm gaat echt af bij die Edwin bij Iris. Zo vol van zichzelf, vindt zichzelf echt een god die bewonderd moet worden, maar dat dan proberen te verhullen door zogenaamd bescheiden te doen, bleh. Ik denk dat dit echt een super toxische man is.
Sowieso modaal wannabe rijk
Afl 9
Huh volgende Videoland aflevering alweer de laatste bij die Tara Nisha?
moet je even in een spoiler zetten, want gaat over aflevering 9-10
Ja, zij had drie mensen uitgenodigd, dus vandaar. Ik vind het wel leuk dat er dan meer vaart in zit. Ben ook benieuwd of ze dan uiteindelijk langer hebben met elkaar of dat zij iets eerder uit het programma is
Aflevering 9
God die Fred! Hij denkt echt dat hij helemaal de shit is he. Een vrouw moet zich 100% gedragen zoals hij dat wil en dat lijkt hij ook totaal normaal te vinden? Heel bijzonder
Jezus wat is er mis met die vrouwen die voor Fred komen, die hebben allemaal het gevoel voordat ze hem hebben ontmoet dat ze de ware voor hem zijn. Hopelijk houden ze van vrijen zonder handschoenen.
Vraag me eerder af wat er mis is met Fred
Waarom is die vlag op het vlot een omgekeerde nederlandse vlag?
Ja maar dat gaat hand in hand. Wat is er nìet mis aan Fred en wat mis IK dat er vrouwen zijn die daar al smoorverliefd aankomen al voordat ze hem en zijn gare tonijnen en verbrande kippetjes hebben gezien.
Thomas is wel echt de saaiste kandidaat van dit jaar.
Het is gewoon de mannelijke Hanneke
Ik zat niet op te letten en dacht dat het 1 van de mannen van Timmy was…
Aflevering 8: Thomas
Ja ben bijna bij haha. Maar hij heeft 3 seconde met die nieuwe blonde chick gepraat en hij stuurt die andere meid gelijk weg. Vond dat echt zo saaie mannen actie

aflevering 8
ja ik vind het juist wel lekker dat tempo erin, dat was toch al wel duidelijk dat het geen match was. Hij is met die nieuwe meid gelijk al veel meer geboeid en ze lijken een leukere interactie te hebben.
Ja dit snap ik wel ik ging er ook de hele tijd vanuit dat hij mannen zocht. Tot ik dus begreep dat dat niet zo was.
Wat was dit ( afl 5) ook weer voor koortsdroom van een aflevering. Die complete extase van Fred en die bloemen jurk vrouw, dit is niet in orde hoor.
Nu al zin in morgen want blijkbaar gaat het dus alsnog klappen ![]()
Ik vind die vrouw in Spanje ( hallooo mag ik er zo uitzien op m’n 50e) wel echt een muts hoor, volgens mij is dat hierboven ook al gezegd maar ze praat als een kleuterjuf. En die vent die bij haar is is ook echt een narcistische zak.
Ik kan die zus van José en die prins Albert ook echt niet aanzien en aanhoren, wat was ook de bedoeling van die mulch OP die kiezeltjes. En wat is ook een medewerker in de groenvoorziening? Dat klinkt ook wel als een taakstraf. Maargoed daar valt ze volgens mij wel op gezien haar verleden. En die vlecht hou oppppp met me heeft ze die ook van de touw afdeling van de arubaanse hornbach?
Ik wacht weer op de epische samenvatting van @Zemraluani
Die vrouw die zo jong lijkt is precies Klaasje van k3 ![]()
Nog even aflevering 4 sorry
Is om 9:10 op iemand’s kamerdeur kloppen als diegene nog niet aan het ontbijt zit omdat het “anders wordt het een brunch misschien” overdreven?
- Ja zou het snappen als iemand dat bij me doet
- Nee laat me met rust ontbijtpolitie
0 stemmers
Ik zou vooral leip worden als iemand zegt ‘laten we dan wachten met eten tot ze er is’ boeie ga gewoon eten niemand wordt blij van wachtende hongerige mensen in die situatie?
Verder; oei Fred ![]()
Hoezo liet ie ook die andere vrouw dat doen.