B&B vol liefde (Deel 1)

T enige dat ik hoop is dat nu de laatste twee seizoenen met zoveel media aandacht en podcasts is overstelpt, er nog wel “gewone” of iig ludieke types blijven meedoen en we niet ineens allemaal kandidaten krijgen zoals Dani/Elise die daar duidelijk mede zijn vanwege de aandacht en sm following.

27 likes

Haha die Bram, eerst zo verlegen en bescheiden, rustig aan willen doen met de liefde en dan nu na een paar weken daten een hele video inclusief interview plaatsen om z’n nieuwe liefde aan te kondigen.

Volgebs mij zit zowel hij als haar nog in de high van het programma.

10 likes

Vooral de eerste twee seizoenen waren zo heerlijk kneuterig. Nu het een hype is, vrees ik ervoor. Wordt het meer een soort Love Island met alleen nog maar (wannabe) influencers

3 likes

Heeft joy eigenlijk ooit die video nog gepost waar hij een doekje zou opendoen over een paar of in elk geval 1 van zijn bezoekers?

3 likes

Heh ik snap er niets van. Die reunie was 14 aug (vriendin van mij heeft aantal deelnemers toen gezien in Amersfoort), we zijn nog geen 3 weken verder en ze zijn serieus en samenwonend. Hij zegt 3 dagen geleden oid dat hij niet wil delen wie zn nieuwe liefde is want het is allemaal wat veel voor diegene en nu zijn ze ineens helemaal out in the open.

GTST is er niks bij

27 likes

Ik vind het ook echt jammer dat zoveel van de deelnemers hier een slaatje uit proberen te slaan door ‘ineens’ te gaan vloggen o.i.d. Krijg dan toch het gevoel dat sommigen niet mee hebben gedaan om de liefde te vinden maar voor de fame en dat vind ik bij dit programma toch jammer. Bij een Love Island of Ex on the Beach stoort me dit veel minder, daar weet je gewoon dat de meerderheid meedoet in de hoop influencer te worden. Maar B&B vol liefde heeft voor mij toch meer Boer zoekt vrouw vibes. Esra is nu ineens ook al begonnen met vloggen zie ik. En ik snap niet hoe je van Joy naar Bram gaat? Zulke andere types.

De enige van wie ik dat commerciële wel kan hebben is Olof, omdat ik het idee hebt dat hij het niet per se opzoekt maar dat het hem min of meer overkomt omdat ie van alles aangeboden krijgt en het allemaal ‘helemaal prima’ vindt.

27 likes

Ja van Olof is niks mis mee toch! (Ik blijf de komende tijd vast nog meer benb quoten hier op het forum)

5 likes

Ik heb net dit seizoen af en omg wat vind ik Paul en Debbie leuk!!! :face_holding_back_tears:

Edit: hehhh bram en esra??

4 likes

Oke het heeft lang geduurd maar ben nu bij aflevering 12 van BE en ik vind het toch echt wel grappig worden hoor :joy:

Ik ben nu bij 30 ofzo, richting het eind in elk geval en ik vind het ook leuk. Niet zo snel, maar de afleveringen zijn wat korter dus sleept het niet zo voort. Beter dan niks :grin:

1 like

Een artikel bij (sorry) Libelle, over dat Thalia verschillende mannen zou hebben opgelicht. Met 3 verklaringen van dochters van 3 verschillende mannen.

11 likes

Als je schrijft op leendert dan kun je dit wel een beetje verwachten toch? Of zijn er echt vrouwen die denken ‘goh wat een leuke spontane man’?

6 likes

Nee echt niet mee eens. Ook al ben je een bijzonder geval dan is het alsnog geen ‘excuus’ om iemand op te lichten.

En los daarvan, zo uitzonderlijk was Leendert toch ook niet? Gewoon een prima normale man. Om Olof dan maar weer te quoten: Niksmismee

25 likes

Dat zeg ik ook niet. Ik bedoel: het verschil tussen leendert en harry is al veel te groot, en ik vind het toch wel verdacht dat een extraverte vrouw als thalia bij een boers iemand als leendert komt.
Daar zou meer achter kunnen zitten.

Edit: overigens vind ik leendert ook niet ‘niksmismee’ want het is vrij vreemd als je verbaasd bent dat iemand zelf zijn/ haar grenzen bepaalt. Grenzen is nou juist niet iets om over te overleggen.

7 likes

Vind ik wel heel kort door de bocht

7 likes

Ja dat kan je dan echt letterlijk over elke situatie zeggen

3 likes

Ik vind vooral bram en esra een onlogische match

8 likes

Ik ben net pas aan seizoen 3 begonnen en wilde even mijn associatie delen:

Leendert

Edit: ah ik zie nu dat @Blush dat ook al had genoemd. Nou ja nu met plaatje.

29 likes

Als je een man wilt oplichten ga je toch niet met je kop op tv lijkt mij

4 likes

Nou bram begint ook al te influencen met een kortingscode (“ik ben niet van de reclame behalve als ik er 100% achter sta” gelul).

5 likes