Ik ben nu bij 30 ofzo, richting het eind in elk geval en ik vind het ook leuk. Niet zo snel, maar de afleveringen zijn wat korter dus sleept het niet zo voort. Beter dan niks ![]()
Een artikel bij (sorry) Libelle, over dat Thalia verschillende mannen zou hebben opgelicht. Met 3 verklaringen van dochters van 3 verschillende mannen.
Als je schrijft op leendert dan kun je dit wel een beetje verwachten toch? Of zijn er echt vrouwen die denken âgoh wat een leuke spontane manâ?
Nee echt niet mee eens. Ook al ben je een bijzonder geval dan is het alsnog geen âexcuusâ om iemand op te lichten.
En los daarvan, zo uitzonderlijk was Leendert toch ook niet? Gewoon een prima normale man. Om Olof dan maar weer te quoten: Niksmismee
Dat zeg ik ook niet. Ik bedoel: het verschil tussen leendert en harry is al veel te groot, en ik vind het toch wel verdacht dat een extraverte vrouw als thalia bij een boers iemand als leendert komt.
Daar zou meer achter kunnen zitten.
Edit: overigens vind ik leendert ook niet âniksmismeeâ want het is vrij vreemd als je verbaasd bent dat iemand zelf zijn/ haar grenzen bepaalt. Grenzen is nou juist niet iets om over te overleggen.
Vind ik wel heel kort door de bocht
Ja dat kan je dan echt letterlijk over elke situatie zeggen
Ik vind vooral bram en esra een onlogische match
Ik ben net pas aan seizoen 3 begonnen en wilde even mijn associatie delen:
Leendert
Edit: ah ik zie nu dat @Blush dat ook al had genoemd. Nou ja nu met plaatje.
Als je een man wilt oplichten ga je toch niet met je kop op tv lijkt mij
Nou bram begint ook al te influencen met een kortingscode (âik ben niet van de reclame behalve als ik er 100% achter staâ gelul).
Ben benieuwd wat er in zijn ogen dan past bij zijn permacultuurlifestyle ![]()
het eerste wat mij opviel was âik werdt benaderdâ ![]()
Ik vraag me dus nog steeds af wat er zo controversieel was aan Bramâs familie dat hij wel naar Madelonâs familie vroeg maar er zelf niets over kwijt wilde. Ik dacht zelf dat hij misschien uit een religieuze beweging was gestapt. Maar dat is gewoon een gis
Ik lees iedere keer spermacultuur ![]()
Huh brams fam komt toch vaak voor in zn videos.
Oh ja dat volg ik dus niet. Was gewoon zo raar dat hij vroeg naar haar familie en toen ze het terug vroeg zei hij: nee is te privé
Mijn exuses ik dacht dat ik in het influencer topic zat en dat dit over bram de wijs ging hahahaha.
Nee bij die bram heb ik ook t gevoel dat het of een geloofs ding is of zijn fam is zo van ik ben anti duurzaam bla bla
maar wat staat er nou precies?
ik heb een hekel aan mensen met ananas op pizza met een attitude? wtf betekent dat