Jeetje die Iris, biedt die arme man bij aankomst alleen een bak koffie aan en heeft ie ‘s avonds zelf nog een tosti lopen bakken
Het is ook absoluut niet mijn type man! Maar ik vind hem wel echt heel leuk en gezellig overkomen.
Martin van Waardenberg; De kolonel uit Loenatik
Mike doet me denken aan een soort surfer-Gio.
Ik vind Iris een leuke vrouw en Robert Jan een leuke man tot nu toe.
Heb 10 minuten gekeken.
Robbert-Jan heeft z’n Schotse aesthetic wel helemaal doorgetrokken. Hij is een soort Schotland-Barbie met een Schots Barbie Dreamhouse en de hele bijpassende garderobe.
Ik voel een darkside crush op Robert Jan aankomen
Nou, hij heeft toch zeker 2 stukjes zaden en honing-crackers op!
Ik vind die kledingstijl echt heel erg leuk… die eerste vrouw had zich ook al helemaal aangepast qua kleding
Same
Spreek je later wel weer over Iris
Ik vond hem klinken als een soort milde versie van Ernie.
Pff kwam er maar niet uit aan wie Rene me deed denken, maar Peter Jan Rens it is!!
Samen voor het haardvuur de vogelgids lezen met een pull cognac #spoiler
Ik vind hem echt hot🥵
Tering. Deze massale RJ simp zag ik even niet aankomen.
Oh ja? Ik vind haar wel lief overkomen en wat losser/liever? Maar ze heeft wel een klein beetje dat ongemakkelijke ofzo. Maar ben wel benieuwd als ze wat meer in beeld komt hoe het dan is (nu t/m afl3 gezien)
Klopt wel idd, ik moest vooral lachen om het ‘gedoe’ met het koffieapparaat en het werken in de tuin, daar kreeg ik flashbacks van
Ja ik vind haar echt een trut. Zo ongeïnteresseerd. En ze vindt zichzelf heel wat, echt een party animal??
RJ en Els zijn toch dé OTP? Kan me niet voorstellen dat er nog een beter passende vrouw komt.
Heb bij Ammarie beetje dezelfde vibe als bij haar broer. Lijkt vooral vriendschappelijk, blijft tot het eind plakken terwijl andere kandidaten worden weggestuurd en uiteindelijk worden ze het langverwachte en gehoopte setje.
Iris vind ik niet zo leuk. Ze lijkt qua gezicht heel erg op Desiree, die aparte vrouw die op bezoek was bij Hans in Pistoia.
Mike is wel oke, lijkt me een nuchtere gast. Noor is wel jong maar komt volwassener over, leuke meid.
Thijz is een aparte maar een leukerd, echt een eerlijke Hagenees.
Tot nu toe sympathieke mensen!