B&B vol liefde (Deel 1)

29 aug nieuw seizoen lldl :sunglasses::sunglasses:

7 likes

@Alchemy Misschien kan je dan al wat singles spotten van seizoen 3 van b&b :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik ben uit wanhoop maar begonnen aan We zijn er Bijna maar wat een ellende is dit. Not the same

4 likes

Nee niets kan eraan tippen maar ja we moeten iets

2 likes

Vanaf maandag weer MAFS drie keer in de week gelukkig

5 likes

Ik denk dat ik maar het Spaanse dorp ollolai (ofzoiets) ga kijken, heb toen die hele hype gemist dat 1e jaar.

1 like

Was in Italië

3 likes

Ook goed. Dan was het 2e jaar in Spanje. 2e seizoen heb ik gezien in elk geval. 1e niet.

3 likes

Ja het was ook heel spannend vond ik! Zou zeker kijken, staat vlg mij op Videoland

3 likes

Jaaa, gebaseerd op het Australische format dus meer sensaaaasie

3 likes

Ik ben dit dus nu aan het kijken en het was zo briljant. Dat Martijn daar zo staat van: “ik ben geen boer hoor…:frowning_with_open_mouth:

8 likes

Nou ik vind dat allemaal reuze meevallen eerlijk gezegd. Had er nav alle opmerkingen hier iets nog ergers van verwacht.

3 likes

hahahaha ik zit hier ook al 2 dagen om te lachen hahha

2 likes

Ik heb hem op twitter daar over zien zeggen dat hij af en toe wel eens figurantenklusjes doet. Heb niet het idee dat hij nou echt een acteur is… Hij reageert steeds ook op tweets over hem dat het allemaal door de montage komt, de productie etc. Maar misschien is dat part of the deal haha en acteert ie nog steeds.

5 likes

Dat hij acteur is/toneelspeelt betekent natuurlijk niet dat hij ook als acteur mee deed. Hij heeft ook meegedaan aan LLDL en First Dates volgens mij. Is gewoon z’n beroep/hobby lijkt me.

en wat HJ en Astrid betreft:

Telegraaf loopt ook achter qua uitzendingen want ze volgen het tv-schema, dus ik weet niet of ze nou echt niet meer samen zijn. kan best zijn dat het laatste fragment van HJ en Astrid later is opgenomen dan dit lijkt me. Kreeg van de laatste aflevering niet het idee dat het lang geleden was opgenomen, zat nog wel wat tijd tussen de laatste opname en dit fragment dus ik hoop dat ze nog wel gewoon samen zijn!

Telegraaf video en geruchten, videoland spoiler

Ik kan me echt niet voorstellen dat RTL dat filmpje van Astrid en HJ erin plakken als ze nu al niet meer samen zijn. Als dat zo is, ga ik huilen want ik vind ze zo leuk.

5 likes

Oh ik niet hoor. Er zijn dit jaar best veel kandidaten die ook al aan andere datingprogramma’s hebben meegedaan, die zitten gewoon in een bepaalde poule die wel op tv willen en op zoek zijn naar liefde blijkbaar.

2 likes

En dat zijn intenties niet zouden kloppen wil nog niet zeggen dat RTL hem ingehuurd heeft maar dat hij zelf heeft geschreven voor de fame

1 like

Ik kijk nu de aflevering van vandaag! 31. Laatste weekje begint!!

Ughhh die kop van Martijn en WEER EEN DATE MET ZIJN OUDERS

2 likes

Ik heb zoveel behoefte aan een reünie!

Want hoe is het nu afgelopen met FransHans & Petra? En met de portugal stellen (vooral Fenna & Martijn)?

Komt er nog zoiets?

7 likes