Dan zit je helemaal in thailand maar in echt troosteloze omgeving voor zover ik kan zien
Volgens mij bleek vorig seizoen inderdaad dat er best wel wat deelnemers en kandidaten waren gevraagd. Vond dat het programma wel minder leuk maken, sowieso vond ik het eerste seizoen veel leuker eigenlijk.
En ja die eerste kandidaat voor Astrid was in LLdL ook al zoân vreselijke engerd, gatver.
Ja hoor die gast uit Thailand die 47 is en een vrouw zoekt tussen de 30 en 47 bleh
Die rijke vrouw zoekt ook een jongere man, tot haar leeftijd
Ik kijk nu de hele aflevering, die broek van jetsetlady
-foto weggehaald, idd wat flauw excuus-
Beetje overload lijkt me, hoe moet ik al deze mensen onthouden
Jaaaa! En Petri die haar kamer naar Simone de Beauvoir heeft genoemd, dan heb je me al hoor. Nu al helemaal zin in dit seizoen.
Wie hopen jullie dat er NIET doorgaan? Ik denk dat het bij die man in de Ardennen heel saai wordt. En die makelaarsmeid hoef ik ook niet per se te zien, maar die zal wel veel brieven krijgen.
Jaaa ik wil die vastgoedmeid ook eruit. Lijkt me zo teringsaai, net als die in Spanje vorig jaar. Allemaal van die saaie hippe types.
Ik hoop dat die biodanzameneer sowieso wordt gevolgd, en die vrouw in dat paleis. Hoe zij een entree maakte met die outfit, hoed en dat hondje vond ik al helemaal leuk haha.
Ja en helemaal toen ze zich ging omkleden voor de oproep. Interessant mens! Maar terecht dat Art die vraag stelt of er niet de verkeerde mannen op af komen.
Ben ik de enige die Art niet zo vind passen? Hij praat soms zo apart tegen de kandidaten⊠Zo van: ik had het wel geweten hoor als ik jouw leeftijd hadâ⊠âWaar doe jij het van als 30jarige?â en Waar moet jouw man aan voldoen: en dan aftellen op de vingers. Sorry hij zit in mijn allergie
Misschien mis ik Jeroenâs voice-over te erg
Ja die vastgoed meid was er toch ook aankomen omdat het eigenlijk haar moeders huis was.
Das precies hetzelfde als Roxanne van seizoen 1 en heuptasje croptop (naam kwijt) uit seizoen 2.
Vind dat je het zelf gekocht moet hebben om mee te doen.
Haha ja dat moment bedoelde ik inderdaad!
De voice-over vond ik zelf vorig seizoen overigens geen succes, vond het echt randje sensatie-tv en daardoor een beetje trashy worden.
@Zemraluani Roxanne was ik helemaal vergeten, die was inderdaad ook zooooo vreselijk saai.
Ik heb echt geen idee meer over wie dit gaat haha
Voor wie een kleine 8 miljoen over heeft, de villa van Jacob in Portugal staat te koop.
https://www.idealista.pt/imovel/32561553/
Wat is het er schoon en opgeruimd!
Omdat het te duur is om de hypotheekaflossing en belasting te betalen zonder dat de B&B permanent vol zit. En hij wil hypotheekvrij leven. Ik weet niet of dit achter een paywall zit:
https://www.ad.nl/show/benb-vol-liefde-deelnemer-jacob-zet-portugese-villa-te-koop-voor-7-9-miljoen-euro-het-is-elke-euro-waard~afc6c1f9/
B&B vol liefde België staat op videoland
Wat heerlijk! Is deze net zo vermakelijk en cringe als de NL versie?
Ik moet er nog aan beginnen. Maar heb er zeker zin in!
Ik ben die Belgische versie nu aan het kijken maar ik vind eigenlijk niemand echt leuk haha. Of saaie of vreemde mensen tot nu toe.
Ik moet nog ff inkomen (1 afl gekeken), maar omg die vader van Kaylee die steeds overal mee naartoe gaat