B&B vol liefde

Oh die vind ik best meevallen. De Erica vergelijking (oke die ik zelf maakte hahaha) vind ik treffender.

1 like

jamjam!

4 likes

Ik dacht eerst dat het wel zal tegenvallen omdat vorig seizoen zo geweldig was, maar tot nu toe kijkt het ook weer heerlijk weg.

14 likes

Ik vind acht stellen wel veel om bij te houden. Ook twee keer Hans toch? Lastughh

6 likes

Ik ook! Handig om erbij te houden dit

3 likes

Aha oke… Ik zag iemand hier al posten ‘Hans uit Frankrijk’ en ik dacht: ???

Vorig jaar hadden we alleen Debbie en die gedeprimeerde man in Frankrijk, dat was overzichtelijk.

1 like

Toen hij (martijn) zei dat hij weet dat hij er goed uit ziet ofzo zaten mijn man en ik elkaar echt zo aan te kijken van euhhh… ?? :neutral_face: Mijn man vindt hem op een jongere Gordon lijken en ik vind hem ook hooguit een 5 ofzo. :woman_shrugging: ik denk dat hij ook best snel geïrriteerd kan zijn, niet zo cool guy als hij zich voor doet. En die ouders constant…
Maar er is blijkbaar wel een markt voor.

23 likes

Wow die Alex vind ik echt zo’n type wat dan ineens in een stalker veranderd. Hij luistert echt totaal niet naar wat Astrid zegt en ook al legt ze hem 10x uit dat ze geen klik voelt dan snapt hij het nog niet en zegt als hij weggaat dat het wel zal liggen aan dat z’n auto niet dik genoeg is?? Echt bizar.

24 likes

Oh ik vond het juist echt heel treffend, haha. Ze lijken ook niet echt op elkaar maar zijn gezicht doet me er heel vaak aan denken. Die licht-aan-niemand-thuisblik is ook gewoon precies hetzelfde.

Wie lijkt er op Erica dan? Is me nog niet opgevallen. Bedoel je eigenlijk racistische Erica of Erica Terpstra?

1 like

Hm ja ik snap wel wat je met die blik bedoelt.

Ik bedoel de stem van Desiree en die van Erica Terpstra.

2 likes

Ja sowieso iemand van 31 die dus nog samen met z’n ouders woont… mij nie belle :sweat_smile:

7 likes

Vind die ouders wel heel leuk moet ik zeggen. Hem daarentegen…

3 likes

Een jongere Gordon hahah. Can’t unsee :cry:

5 likes

Aflevering 4:

Die zoen van Richard en Simone(?) hahahah ik kan dit echt niet aanzien maar wel cute opzich

11 likes

Hahahahha ik vond dit ook zo heftig tijdens mijn ontbijt vanochtend :joy:

1 like

Jaaaa een B&B topic! Hoeveel weken duurt het eigenlijk?

3 likes

6 volgens mij :star_struck:

7 likes

Oh wat heerlijk, hopelijk werkt Videoland op mijn vakantiebestemming in Frankrijk

1 like

“Vakantiebestemming in Frankrijk” uhuuuuu :eyes::joy:

11 likes

Aflevering 4:

Gaat die meid uit Groningen nu gewoon lekker haar drinken op drinken en voorstellen terwijl de taxi nog voor de deur staat :sweat_smile:

En waarom schreeuwt Richard de heeele dag

En die man bij Natascha doet gewoon de hele tijd een coaching promotie praatje voor zichzelf ‘jaaa bouwen aan mensen kan ik als de beste’

En wat hebben er veel knappe jonge vrouwen op Franse Hans geschreven

7 likes