Babynameninspiratie (Deel 1)

@Mhysa Nathan en James vind ik allebei heel mooi!

@WBJNE Mooie naam zeg!

1 like

Oeh nu ben ik wel nieuwsgierig. :sweat_smile:

1 like

Oliver, Ethan, Joshua, Caleb, Jonah, Alec, Evan?

2 likes

Engelse namen:
Oliver
Lewis
Flynn
William
Arthur
George
Harvey

Nederlandse namen:
Thijmen
Matthijs
David
Floris
Reinier
Florian

2 likes

Jason, Philip, Melvin, Marvin

1 like

Thomas, Elon, Scott, Charles, Elloit, Anderson, Alfred, Cameron.

1 like

We weten sinds woensdag dat we een meisje krijgen. Sindsdien bezig met namen. Ook kinder geĂŻnstalleerd, hele lijst al door en 4 matches. Vriend is helemaal overtuigd van 1 naam. En ik denk alleen maar “Hoe kun je nou zeker weten dat een naam dĂ© naam is”?

1 like

Je mag het hier best plaatsen hoor :stuck_out_tongue:.

Haha sorry ben nieuwsgierig

3 likes

In mijn geval; niet. :sweat_smile: Ik moet er nog steeds een beetje aan wennen dat mijn zoontje nu echt die naam heeft (1 wk oud).

Maar ik vond / vindt het echt een super leuke naam en ik denk dat ‘t ook vanzelf echt meer groeit.

4 likes

Ik vond het ook raar die eerste weken. Helemaal als iemand anders haar dan bij d’r naam noemde

1 like

Ik vind het na een half naar nog steeds “vreemd” klinken maar dat vind ik ook als mensen het hebben over mijn “dochter.”

@360 vind jullie naam zo tof!

2 likes

Ik moest ook zo wennen aan de naam in het begin. Tijdens de zwangerschap gebruikte wij altijd zijn “werknaam” en nooit de naam die we hem zouden geven. Heb hem zelfs in het begin nog per ongeluk genoemd bij zijn werknaam. Na 3 maanden nog steeds niet gewend en idd vooral gek als anderen zijn naam zeggen.
Ik ben wel benieuwd hoe jou zoon heet @360. Heb het nergens zien staan maar veel reacties hier gelezen dat het zo’n toffe naam is!

2 likes

Jaaa ben ik ook heel benieuwd naar @360! Wil je het niet heel snel in een spoiler posten en weer weghalen? :blush:

1 like

@Oelek @Glitch haha oh nou zijn de verwachtingen wel hoog hoor! Ik stuur jullie wel even een PB :smiley:

2 likes

Ik ben ook heel benieuwd, idd ook vanwege alle enthousiaste reacties haha

2 likes

En Pokémon namen :rofl:

2 likes

ik ben ook super benieuwd :smile:

Hoe vet als je kind dan Snorlax Smit heet.

9 likes

Hier staan ook wel wat mooie namen in:

Pareltjes hoor:
My-doesnylove
Pùte-de-Loupé
Queen-Blessing
:star_struck:

https://viraaltjes.nl/165-absurde-babynamen-nederlandse-ouders/

1 like

Ik ben op mijn werk de broertjes Jazz en Soul tegengekomen. Not kidding.

5 likes