Babynameninspiratie (Deel 1)

Heel leuk! Ik ken een Gwenn met 2 n-en dus, maar vind de naam met 1 n ook erg mooi.

1 like

ojaaa nu je het zegt!

Oh gwenn vind ik ook eigenlijk wel leuk, thanks!

1 like

Ik vind het leuk, moderne vernoemingen als doopnamen. Maar het draait om wat jullie vinden :slightly_smiling_face:

1 like

Ik snap zelf niet die dubbel x hij jaxx. Is het dan jeksshh in plaats van jeks?

Dit vind ik ook het moeilijk aan namen kiezen!
Ben getrouwd met een Zuid Afrikaan, dus wij hebben voor zoontje een African (Pedi) voornaam en Engelse middle name.
Dat willen we voor nieuwe baby ook doen. Nou hebben veel mensen in mijn familie Engelse namen, dus dat is makkelijk vernoemen. Maar nu wil ik het liefst de volgende middle name (weer een jongetje) als combinatie van mijn oma en opa’s naam hebben. En die is nogal ingewikkeld!

Blijft toch wat, zo’n verantwoordelijkheid je kind een naam te geven :wink:

2 likes

Ik heb de namen gemist, maar ik dacht meteen aan Marlon als vernoeming van Marleen

2 likes

Ben zomaar benieuwd wat mensen van de naam van onze dochter vinden. Haal het zo weg ivm herkenbaarheid.

Weg

10 likes

heel mooi!

1 like

Heel mooi! Stond op het lijstje voor een dochter maar we kregen een zoon :blush:

1 like

Heel mooi!

1 like

Heel erg mooie naam!
Ik wil de voorgenomen naam mss ook wel delen. Maar ben bang voor herkendbaarheid, maar stiekem nog meer voor minder positieve reacties.

2 likes

Stond ook op mijn lijstje maar werd helaas afgekeurd door mijn man :frowning:

1 like

Oh man, ik mis altijd de namen, jullie halen ze te snel weg.

17 likes

I feel you ! :sweat_smile:

Ja hier ook. Ben benieuwd haha

Als jullie moesten kiezen tussen mara/mare/maren, welke vinden jullie dan mooier? Het gaat om een doopnaam dus niet een voornaam die vaak gebruikt wordt.

1 like

Maren vind ik het mooiste van de 3.

3 likes

Ons dochtertje gaat sorry, je bent of te laat heten. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie vinden van de namen.
Ik heb de namen bekend gemaakt aan mijn moeder en schoonmoeder, mijn moeder was positief, maar schoonmoeder minder. En dat vind ik heel erg. Ik wil de namen het liefst al aan iedereen zeggen om de reacties te peilen, maar door de reactie van mijn schoonmoeder ben ik heel bang geworden dat anderen het geen mooie namen vinden.

2 likes

Ik denk dat mijn schoonmoeder de voornaam van onze dochter ook niet mooi vind. Maar ik vind de namen die zij haar kinderen gegeven heeft ook niet mooi :joy:
Ik zelf vind de tweede optie het leukste. Ik zou haar gewoon eens zo gaan noemen en kijken wat het beste voelt

2 likes