Oh ja, Lola vind ik ook erg leuk! Van jouw lijstje vind ik Lucy en Izzy ook toffe namen. Lucy had ik het toevallig laatst nog met mijn vriend over, maar hij vindt de naam teveel op die van zijn moeder lijken, haha.
Ja doe Izzy

Haha ja let the babyname-drama begin. Ik vind Lola ook leuk maar zo heette onze kat haha. Izzy vind ik leuk, maar Lizzy ook!
Hahaha I KNOW!!

Oh ja voor een meisje stond Rae / Ree ook heel lang om mijn lijstje tot man zei: āhahaha ja dan kun je roepen Reetje, kom je eten?!ā
Never mind.
(Maar dan wel onze spelling want die is mooier.) 
Ik denk dat wij voor Reetje gaan!
Ja maar mijn vriend is een stomme, nare, wispelturige man!!!
Coco hebben wij ook super lang als meisjesnaam gehad. Zo leuk!
Ja vind ik inderdaad ook echt heel erg leuk!!
Het was hier op een gegeven moment zo erg dat ik dacht, ik voed dit kind wel alleen op zodat ik zelf de naam kan kiezen 
Lijkt me lastig!
Een kennis heeft laatst een meisje gekregen, Anna. Beetje gekke keuze aangezien de achternaam van haar man begint met āAleā. Als je haar naam snel zegt hoor je dus āanaleā⦠
Ik had dan toch een andere voornaam gekozen of de achternaam van de moeder gekozen die mega doorsnee is (categorie De Vries).
Qua namen zit ik in de klassieke hoek, namen die internationaal zijn of Frans.
Mochten we ooit nog een dochter krijgen, dan weten we haar naam ook al. Ik heb overwogen die als tweede naam van ons kindje te gebruiken maar ik vind de naam zo mooi dat ik hem reserve wilde houden voor een eventuele tweede dochter.
Ik vind namen zo lastig, zeker jongensnamen. Ik ben de komende 5 jaar zeker nog niet toe aan kinderen, maar gelukkig neem ik nu al namen door want ik vind de meeste namen echt niet mooi.
Romy
Luna
Rose
Zoƫ
Jade
Luc
Liam
James
Beau(dille)
AmƩlie
Madelief
Aimee
Abby
Amy
Lizzy
Mae
Mia (op zn Engels uitgesproken)
Lena (op zn Engels uitgesproken)
Scott
Pax
Jamie (maar betekenis vind ik niet zo leuk)
James
Seth
Mick
Maddox
And good olā Noah haha
Maarja dit is snel ff wat in me opkomt. Wat ik zorgelijk vind is dat het best snel van tijd tot tijd veranderd wat ik leuk vind. Achja als er maar een leuk kind aanvast zit.
Haha toompje is idd niet zo leuk
maar alle Thomassen die ik ken worden eigenlijk altijd Tho genoemd en dat vind ik wel weer prima! Verkleinend kan je dan evt nog thootje zeggen
Oh wij hebben veel dezelfde! Ik ben dan benieuwd of je onze definitieve naam ook leuk vind haha
Ik vind Lexi(e) ook zo leuk maar mān vriend wilt die niet, zegt dat ze later dan gepest wordt als sexy lexie
De meisjesvariant:
Skylar
Reagan
Rylie/Rylee
Marley
Elouise/Eloise
Brynna
Madilyn
Faylee
Logan
Mayra
Mijn meisjesnamen:
- Elena
- Mila
- Zara
- Lola
- Feline
- Jade
- Yasemin/Yasmine
Jongens:
- Miguel
- Noah
Vind jongensnamen zo moeilijk!
Ik ben zelf op zoek naar een naam die wel bekend klinkt maar niet te veel voorkomt en waarvan je meteen weet of het om een jongen of meisje gaat.
Namen die bij ons de shortlist niet gehaald hebben:
Alec
Roemer
Hugo
Rein
Freek
Wessel
Linus
Ella
Lara
Jula
Lea
Lenne
Ava
Niene
Veel Amerikaanse namen hier! Dat verbaast me. Dit is meer mijn ding:
Hugo
Oscar
Luuk
Stijn
Abel
Kees
Lou
Gijs
Tom
Tije
Max
Guus
Mies
Gijs
Luus
Lou
Lois
Elle
Roos
Loes
Juul
Jade
Ruby
Eef
Fijn topic! Ik vind het zoo lastig. Vooral jongensnamen!
Ik vind Noah eigenlijk de enige echt leuke jongensnaam maar die is een tijdje zo populair geweest (en nog wel misschien?) dat ik het niet meer zo leuk vind om mijn kind zo te noemen.
Mijn telefoon notities lijstje:
Meisje:
Ayla
Coco
Ella/Ela
Evi
Isabel
James
LoĆÆs
Nora
NoƩ
Jasmijn