Het is hier net zo verdeeld als in ons hoofd

Je kunt ook wachten tot hij geboren is, dat je dan beslist welke naam het beste past? Hoor ik steeds vaker, vind dat best iets moois hebben!
Ja dat hebben wij ook gedaan! Dan zie je hem en weet je het ineens meteen, althans dat hadden wij wel.
Ja wij ook!
2 jongens en 2 meisjes namen, en ter plekke gekozen!
We zagen het idd wel meten: dit is… idk, voelde het ofzo
Wel een mooi idee, maar ik ben bang dat ik daar best onrustig van word. Wil op een gegeven moment dat die naam al een beetje gaat leven…
Wij zoeken zelf dus ook nog eh 3 namen.
Althans we hebben nog geen jongens namen en 1 potentiële meisjes naam haha
Ik zet de naam van onze zoon hier effe kort neer
weggesnorrddtt
Thanks 
Dus… liefst Hollands, geen hele lange naam, en het liefst iets waar weinig discussie over spelling of uitspraak over bestaat haha.
Hoewel ze ons na de geboorte vroegen… met een h? Oké. En een Y of IJ? 
En zowel jongens als meisjes namen zijn welkom 
Lotte
Floor
Roos
Juul
Guusje
Meike
Joost
Stef
Bram
Mats
Koen
Yfke
Lieke
Maud
Bram
Sven
Tom
Lotte
Wouter
Lieke
Saar
Evi
Fien
Noor
Anna
Ella
Daan
Bram
Luuk
Lex
Niels
Mees
Boris
Kijk, inspiratie haha!
Bij zoon was het al zooo moeilijk, maar nu lijkt het nog moeilijker 
Ik zit in het “kinder vak”, dus veel associaties en nu ken je nóg meer kinderen door kind #1
… Hoe geven mensen kind #5 überhaupt nog een naam 

Joep, Guus, Lex, Bob, Tuur, Rens, Luuk, Siem, Bram, Mees, Niels, Jasper, Max, Teun, Rein, Wout, Sander
Iris, Lauren, Mara, Anne, Lotte, Jade, Liva, Ilse, Fenne, Nora, Mirte, Eva, Zoë, Noor, Lize
Ik heb een leuke naam gevonden voor een meisje, maar blijkbaar wordt hij vaker gebruikt voor een jongen. Nu ben ik bummed 
Frederique
Sabien
Lauren
Lara
Kate
Valerie
Vajen
Feline
Maud
Fenne
Annemerel
Evalinde
Fenna
Florine
Veronique
Noor
Julia
Julie
Jolie
Mette
Do
Leonoor
Fiene
Florentine
Jitte
Jette
Thomas
Jasper
Floris
Finn
Lars
Stijn
Ruben
Hugo
Florian
Fedde
ah stom is dat als je zoiets “ontdekt” he. maar als dit voor jullie dé naam is dan zou ik hem niet meteen afschieten.
Ik moest wel lachen, wij hebben een dochter en kreeg gister een kaartje met “Hoera, een zoon!”. Blijkbaar is haar naam ook heel unisex haha.
Mijn man heeft een naam die in NL/EU een meisjes naam is (meer dan jongens), maar waar zijn ouders vandaan komen juist meer
Jongens dan meisjes 
Wisten zij veel haha. Mensen vragen mij vaak als ik zeg “X komt me ophalen”, “Oooh… oh joh je bent getrouwd met een vrouw?”
“Ehm nee haha”
Alexis
Huh hooguit de afgekorte versie als jongens naam haha? Maar zo voluit zou ik zeker niet als jongensnaam zien!
Ja blijkbaar wel. Op een jaar zouden er 21 meisjes en 18 jongens geboren zijn met deze naam in Vlaanderen. Maar ik blijf hem leuk vinden