Levy, Youp, Yerre (klinkt wel beetje als herres schoppen lol), Syb(e), Yven, Ilya (stiekem heet ik zelf zo maar vind het voor jongens ook leuk), Thye, Zyon
Oh Youp is leuk, die gaat op ons lijstje.
Dan gaat de shortlist van 2 naar 3, niet zo handig
Ik zoek geen namen met een Y dat is @Chippie
Maar ik zag Youp staan en liet het aan m’n man zien en nu is het een kanshebber.
Raf?
Wij zijn er nog steeds niet uit voor ons meisje
Namen die we leuk vinden maar net niet helemaal 100% overtuigend:
Lien, Nelie, Minou, Pleun
Iemand nog suggesties?
Philou?
Lene, Pien, Ellie, Ines, Elin, Teunie?
Ella Caro Janne Wende Suze Janou Vieve Flore Rixt Lucy
Allemaal namen die op ons lijstje stonden maar het niet geworden zijn.
En Nele ipv Nelie?
Pien, Fien, Jet, Milou, Freekje, Teuntje, Jip
Lenie, Mila, Jonne
Wies, Sien, Lea, Pomme, Lieke, Hille, Pia?
Novi?
Neeltje?
Paar super namen hebben jullie genoemd! Neeltje, Cato, Pien en Elin vind ik allemaal heel leuk! Gaan op het lijstje. Maar nog geen wow gevoel nog…
We zoeken iets een beetje aparts, vind deze namen denk ik nog iets te ‘gewoon’… maar blijf vooral roepen haha!
Haha ja ik dus ook! Maar mijn man is niet overtuigd!
Linne, Ella, Jitte
Tove, Inte, Marin, Lua, Rea, Kaat, Mijs, Luus, Veer?
OMG ja
Ik heb zelf een hele grote favoriet (1 van mijn eerder genoemde) maar die krijg ik er echt niet doorheen… en van manlief komen maar weinig suggesties. Zucht!
Oh help we hebben net onze naam overboord gegooid . We waren toch niet overtuigd dat het echt bij ons past en ik ben morgen 39 weken zwanger…
We waren vanaf het begin niet 100% overtuigd het was een soort compromisnaam. En toen liepen we vandaag even in het bos en hadden we allebei zoiets, het is hem niet hè… we hebben haar twee maanden zo genoemd maar op een of andere manier kunnen we er toch niet aan wennen. We hebben een back-up, maar als we die kiezen valt onze jongensnaam (waar we direct allebei verliefd op waren) voor een eventuele toekomstige jongen af. Dus we twijfelen toch een beetje aan de ‘nieuwe’ naam ook. Waaarom maken we het onszelf zo moeilijk .
Jouw forumnaam vind ik trouwens ook heel leuk maar krijg ik er bij m’n vriend niet door helaas. Iemand nog een suggestie voor een klassieke Nederlandse meisjesnaam? Dieuwertje vind ik heel leuk maar vind vriend te lastig qua spelling omdat hij dyslectisch is.