Nee in t algemeen! Zag deze naam nooit in NL en sinds paar weken heel veel. Is het ergens populair van ofzo?
In mijn omgeving hoor je hem wel redelijk vaak. Maar had niet verwacht dat ie zo duidelijk zou āwinnenā haha.
Een nichtje van mijn vriend heet Morris en ik krijg nog veel te vaak een error omdat ik het echt associeer met jongensnaam . Shame on me.
Jackson kan ik niet meer normaal lezen. Hoor automatisch de stem van undercover barvrouw die met Belgisch accent Jackson zegt.
Elsa
Ik vind Elise mooi!
Ik kan echt niet wachten tot ik eindelijk het geslacht weet. Want stel ik word nu helemaal enthousiast over een naam en dan kan ik hem niet gebruiken. Nouja nog drie weken geduld.
āDubbeleā meisjesnamen met Em/An die niet heel vaak voorkomen:
- Emmylou
- Emmelie
- Annelou
- Annelieke
- Anneloes
0 stemmers
Moet daarbij vooral aan frozen denken.
Snap ik. Ik vind dat persoonlijk niet echt een probleem, maar dat is natuurlijk super persoonlijk.
Ik ben benieuwd welke naam het wel is geworden, als je dat wilt delen natuurlijk!
Ik ben ook heel benieuwd naar wat jullie vinden van de namen die altijd op mijn lijstje hebben gestaan. En welke jullie zouden kiezen (hopelijk lukt de poll)
- Maite
- Elena
- Alexa
- Lovis
- Ronja
0 stemmers
- Markus
- Alexander
- Mathis
- Birk
0 stemmers
Voor wie het boek kent, ja heel veel namen uit Ronja de roversdochter. Ik ben geen maffe fan maar vind die namen zo zo mooi!
Heb nu mijn katten de namen Ronja en Birk gegeven.
Nu ben ik ook benieuwd, hier een paar van mijn favoriete meisjesnamen die mijn man niks vond:
- Bente
- Jasmijn
- Emma
- Alba
0 stemmers
En van mijn man die ik niks vond:
- Ariane
- Vanessa
- Jessica
- Maria
0 stemmers
En populaire meisjesnamen waar ik woon:
- Ona
- Laia
- Aina
- Carla
0 stemmers
- Florine
- Bodine
- Lauren
- Sara
- Feline
0 stemmers
Ik denk door de kat van Bing; Arlo (of heb je nu geen idee waar ik het over hebš¤£)
Wat leuk zeg! Ik ben wel benieuwd welke naam maar ik snap het helemaal als je het niet wilt delen
Oohh, zoān mooie lieve naam vind ik dat!
Cleo hebben we hier overwogen als de tweeling uit 2 meisjes zou bestaan! Van het lijstje van je vriend vind ik Alix heel leuk, maar mijn man vond dat een strippernaam
De rest van zowel jouw als zijn lijstje vind ik niet leuk, dus remise wat mij betreft.
Grappig genoeg stonden heel veel van zowel jouw vriend zān lijst als die van jou ook op onze lijst. Zelfs de naam die het uiteindelijk geworden is voor onze zoon zag ik voorbij komen. Ik gok op basis daarvan dat de naam van jouw zoon Owen isš¤£.
Als onze dochter een jongen was geweest, had hij een vd namen uit het lijstje van je vriend gehad! Dus daarom op zijn lijst gestemd.