Ik heb een familielid met de naam Vigo, maar hij is juist heel netjes altijd. Totaal niet ordinair 
Ik vind Vigo helemaal geen ordinaire naam. Persoonlijk doet het me denken aan de Spaanse stad, maar bij Viggo heb ik dat dan weer niet en het is toch vrijwel dezelfde naam. Ik zou het gewoon doen! 
Vind Vigo/Viggo heel leuk en heb er helemaal geen vervelende associaties bij.
Grappig dat ik de naam van onze baby de laatste tijd veel in dit topic zie, ik zag hem daarvoor juist amper en ken niemand met de naam.
-weg-
Die staat ook heel hoog op mijn lijstje. Zoân leuke naam!
Ik zie ook ineens âonzeâ naam hier een paar keer voorbij komen, ook met een F. Dus ik ging meteen even kijken naar âjullieâ naam, maar het is niet dezelfde haha
Haha ja bij ons gaat het nog tussen deze naam en 1 andere. Ik zie m de laatste tijd ook vaker!
Ik vind archie juist een Engelse oude mannen naam, net als de Nederlandse âKeesâ bijvoorbeeld. Wel heel leuk, maar wel een âvolwassene-naamâ. Grappig dat dat zo verschilt. 
Verder allemaal leuke namen en mi niet ordinair in ieder geval. Als je zo twijfelt, is het dan geen optie om te wachten tot de baby er is en dan te kijken wat voor jullie beter past?
Wat vind je van Hugo dan?
Vind ik best op Vigo lijken.
Of Victor?
Fedor, Igor, Storm of misschien Chris of Calvin? Vind ik op de een of andere manier ook wel passen bij jullie smaak.
Edit: Of Aaron of Ivo
Ik vind Stella ook leuk! Mân man helaas ook niet. Welke ik ook tof vind zijn Vesper, Jackie, Hella en Roos.
Wel lastig want ik vind eerlijk gezegd Hailey weer een heel ander soort naam dan Leonoor en Stella en ook stoer en lief voelt tegenstrijdig haha, maar hier wat pogingen:
Loïs, Yara, Isabel, Carly, Mabel, Alexis, Audrey/Aubrey, Kate, Zoë, Chloé, Fenna, Juul, Fabia, Carmen, Nola, Eliza, Lena, Suze, Leanne, Louise/Louisa, Jaimy, Amélie, Maxime, Kenza, InÚs
Faye, Scottie, Ruby, Tirza, Quincy, Gemma, Félice, Caro, Zia, Mira, Julot, Leah, Nova?
En Leonie ipv leonoor? Hoorde ik laatst bij een kennis.
Pippa en Alice vind ik heel leuk van je lijst. Van Alice kan je ook Allie maken, zo schattig
Stella vind ik enorm populair in mijn omgeving.
Wat vinden jullie leuke Engelse jongensnamen?
James en Oliver
Scottie is zo leuk.
Abbey / Abby vind ik ook erg leuk
En
Lexi
Odette
Filippa
Jace
James
Joshua
Liam
Samuel