Babynameninspiratie (Deel 1)

Abel Olaf Oscar Guus Aram Fedja Viggo Nathan Fergus Joram Jesper Fedde Lennart Ivar Fender Finnis Jorn Marek Ronan Arthur Conan Jarec Fedor Filip David Espen Jelte Ferron

Dit is mijn lijstje zoals het altijd in m’n telefoon heeft gestaan, hier niet meer nodig. Viggo staat er ook tussen zie ik nu :joy:

2 likes

Oh ik vind Aram zooo mooi :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Linus? Of Kobe?

1 like

Midas, Milas, Amos, Odin, Benton, Rune

1 like

Ik stem voor Odin :heart_eyes: :crazy_face:

5 likes

Doet me denken aan de supermarkt en godin! Wel een mooie klank.

Als jullie Vigo de mooiste naam vinden, zou ik lekker daar voor gaan!
Heeft bij mij totaal geen associaties met ordinair ofzo.
Julius vind ik ook prachtig, dat is de tweede naam van mijn zoontje :slight_smile:

2 likes

Maakt het je echt uit wat mensen hier van de naam vinden?
Ik zou zeggen kies gewoon de naam die jullie het mooist vinden ook al is het voor de rest van de wereld nmsmvpe.

3 likes

Denk omdat het bij mezelf een twijfelpunt is, ik benieuwd ben naar hoe anderen dat zien. Als ik nul twijfel had, dan zou het me niet uitmaken!

Ons zoontje heet zo haha, is de Germaanse oppergod :grin:

1 like

Mooie klank met stoere betekenis wel. :smiley:

Ik heb een familielid met de naam Vigo, maar hij is juist heel netjes altijd. Totaal niet ordinair :sweat_smile:

1 like

Ik vind Vigo helemaal geen ordinaire naam. Persoonlijk doet het me denken aan de Spaanse stad, maar bij Viggo heb ik dat dan weer niet en het is toch vrijwel dezelfde naam. Ik zou het gewoon doen! :slight_smile:

1 like

Vind Vigo/Viggo heel leuk en heb er helemaal geen vervelende associaties bij.

1 like

Grappig dat ik de naam van onze baby de laatste tijd veel in dit topic zie, ik zag hem daarvoor juist amper en ken niemand met de naam.

-weg-

3 likes

Die staat ook heel hoog op mijn lijstje. Zo’n leuke naam!

1 like

Ik zie ook ineens ‘onze’ naam hier een paar keer voorbij komen, ook met een F. Dus ik ging meteen even kijken naar ‘jullie’ naam, maar het is niet dezelfde haha

1 like

Haha ja bij ons gaat het nog tussen deze naam en 1 andere. Ik zie m de laatste tijd ook vaker!

1 like

Ik vind archie juist een Engelse oude mannen naam, net als de Nederlandse “Kees” bijvoorbeeld. Wel heel leuk, maar wel een “volwassene-naam”. Grappig dat dat zo verschilt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Verder allemaal leuke namen en mi niet ordinair in ieder geval. Als je zo twijfelt, is het dan geen optie om te wachten tot de baby er is en dan te kijken wat voor jullie beter past?

2 likes

Wat vind je van Hugo dan?
Vind ik best op Vigo lijken.
Of Victor?

2 likes