Babynameninspiratie

Hij is 93x gegeven in 2017, en inderdaad in 2013 maar 33x

Persoonlijk denk ik niet dat het zó erg wordt. Als ik kijk naar namen die echt top15 zijn/worden, zijn dat toch de wat ‘makkelijkere’ namen. Door Eva vs Ava denk ik dat dit geen echt superpopulaire naam wordt.

Maar ik baal ook dat bijv Abel en Mia zo populair zijn ineens (beide 250 keer ongeveer in 2017), voor mij is dat echt reden om daar niet voor te kiezen. Maar dat komt meer door de namenfetisj die mij al sinds ik een jaar of 7 ben in zijn greep heeft :joy:

2 likes

@Zitzak en @Limoncello ik bespeur bij beiden een bijbels thema, maar wellicht is dat toeval. Staat hier misschien nog iets tussen?

2 likes

Mensen moesten er wel aan wennen. Ik geloof dat mensen een top 10 naam hadden verwacht terwijl we echt houden van klassiek en een tikkeltje hockey zelfs.

Ja is in mijn geval toeval, ik vind vooral Bijbelse jongensnamen mooi. Meisjesnamen vaak te hoogdravend. But then again: ik vind bijna geen enkele meisjesnaam leuk :smile:

Hoi! Nieuw hier. Hopelijk post ik op deze manier een bericht zichtbaar voor iedereen? Even een check…

3 likes

Ik vind deze namen mooi. Misschien jullie ook? Ik heb niet alle namen eerder voorbij zien komen.

Teddy

Cato

Bo

Lizze

Pip

Yara

Milla

Isa

Femm

Lot

Alix

Saar/Sara

Fien

Faber

Wout

Axel

Duuk

Fedde

Finn

Abel

Sepp

Foss

Senn

2 likes

Leuke namen!!

1 like

Dank je wel! Wat is jullie top 3 uit mijn rijtje jongens- en meisjesnamen? En de absolute nummer 1?

Meisjes:
Cato
Pip
Fien

Jongens:
Sepp
Abel
Wout (maar Noud ook leuk)

2 likes

Mijn top 3 uit je lijstje:
Isa, Yara, Lot(t)
Hoe spreek je Milla uit: Mil-la, Mi-la, Mi-ja?

Finn, Abel, Fedde

2 likes

Wauw wat heeft iedereen dezelfde favorieten, zeg!

1 Sara
2 Isa
3 Dani
——
1 Noah
2 Mason
3 Kaj of Kay

Luca
Alexander
Julien
Benjamin
Ilya

Isabella
Riva
Sophie
Bobbi

2 likes

De bedoeling was toch ook om uit hetzelfde lijstje van @Molly te kiezen? Althans, mijn lijstje is daartoe beperkt :wink:

3 likes

Sorry ik las verkeerd haha ik had mijn eigen lijstje gebruikt. Uit die van jou:

1 Sara
2 isa
3 Yara

1 finn
2 foss
3 sepp

Ultieme 1 is voor mij Sara want dat is ook mijn persoonlijke nummer 1 haha.

2 likes

hahahaha jezus compleet overheen gelezen

1 like

:joy:

Sara? Of Saar…

Hahaha