Ze worden er zelfs lekkerder van!
OMG ik herinner me ineens dat ik vannacht botercrème aan het maken was. Alvast ter voorbereiding voor de cakerol die ik wil gaan maken. Alleen was het in m’n droom. Hopelijk komt deze droom snel uit! Ik was geïnspireerd door de eerste aflevering van GBBO 2021.
Hahaha ik voel een nieuwe bak challenge aankomen
Ik weet niet of mensen hier interesse hebben of überhaupt wel eens naar How To Cook That van Ann Reardon kijken, maar dit boek is nu maar 13,77 bij Bol!
Mijn vriend en ik hebben per ongeluk allebei eieren gekocht, dus nu zit ik met 42 eieren die binnen 2 weken op moeten
Dit weekend gaan we klussen maar dinsdag heb ik een vrije dag, ga een dagje bakken denk ik
Mijn zoontje wordt vandaag 1 dus ik heb gisteren in de keuken gestaan. Een citroen maanzaadtulband, XL koekjestaart en een smashtaartje. De tulband had iets donkerder gemogen maar de smaak is prima. Het smashtaartje is zonder toegevoegde suikers. In principe is het een fancy bananenbrood. En zoals jullie zien is mooi afsmeren niet aan mij besteed.
Super leuk zeg! En gefeliciteerd!
Wat heb je veel gebakken! Gefeliciteerd.
Heeft iemand nog een leuk taart recept met mousse? Ik wil ongeveer 50% cake en 50% mousse, maar geen chocolademousse. En ook geen dierlijke gelatine
Ik ben opzoek naar de lekkerste glutenvrije vegan muffins en heb nog geen succes geboekt. Iemand het recept der recepten hiervoor???
Gefeliciteerd! Ziet er goed uit! Mijn grootste vraag is hoe het je is gelukt om (meerdere!) taarten te bakken met een 1jarige in huis
Ja! Dit is een Deense taart: Gateau Marcel, Een super lekkere taart en ook leuk om te maken. Je maakt een mousse recept, 2/3e van het beslag bak je af, en de rest van de mousse zet je in de koelkast om daarna over de cake te verdelen.
(Sorry voor de Deense link, kan zo snel geen betere vinden)
Edit: Sorry, ik lees nu pas dat je geen chocolademousse wilt
Ik heb deze een keer gemaakt, heel leuk vond ik die! Je kan ze natuurlijk ook in een grote vorm maken als je liever één taart hebt en eventueel afwisselen met meerdere lagen cake en mousse. Als plantaardige vervanger voor gelatine kun je agar agar gebruiken.
Hahaha hij was naar de opvang . Anders was het waarschijnlijk mission impossible.
Heb vandaag de bruine boter pecan koekjes en worteltaart afgemaakt (gister gemaakt) en ze waren zooo lekker!! Krijg weer helemaal zin om meer te gaan bakken
Wat leuk! En nog gefeliciteerd!
Welk recept heb je gebruikt voor het smashtaartje?
Ik heb hier een recept voor kaneelknopen voorbij zien komen en die waren erg lekker, maar ik kan m niet meer vinden wie weet het recept?