Niet de mooiste maar wel weer zelf een cake gemaakt voor m’n dochter d’r 2e verjaardag :). Boter was helaas mislukt want ik gooide er koude melk bij.
Bedoel je dat de botercreme geschift is? Zo ziet het er wel uit. Maar inderdaad wat @Evert zegt je kunt dat oplossen door de ingrediënten weer dezelfde temperatuur te geven. Dus even verwarmen in een bakje met warm water of met de föhn kort erop en dan doorroeren! Dan gaat het schiften weg. Voor een volgende keer wellicht
Hoe lang is deze houdbaar? Ik wil m bakken voor vrijdagavond maar zit te twijfelen of dat woensdagavond al kan of toch beter donderdagavond pas!
Oei dat weet ik niet want ik heb de restjes ingevroren. Heb het na 1,5 dag nog gegeten en was toen nog prima lekker maar rondom de rabarber wordt de cake dan wel een beetje papperig. Echt duidelijk het lekkerst direct na het bakken, maar dat geldt eigenlijk voor elke cake.
Ja hmmm daar was ik al bang voor haha! Naja dan toch maar even kijken of ik het op de dag zelf kan doen!
Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Baktopic #3 (Deel 4).