Bed & breakfast omroep Max

Heb het niet helemaal meer scherp maar ging dat niet over het schoonmaken?
Dus dat ze zelf nog een compliment kreeg omdat alles bij haar zo schoon was
En bij anderen idd vlekken niet fijn vindt (wat aan begrijpelijk is)

Jaaa klopt, maar als je dan ziet dat bijvoorbeeld haar beddengoed knalblauw met printjes is, denk ik, ja logisch dat er dan geen vlekjes te zien zijn. Maar vond haar misschien sowieso een beetje een onprettige vrouw, denk ik.

Er is een nieuw seizoen en ik verbaas me in de eerste aflevering echt over de prijzen. €135 voor een kamer met een slaapbank en de badkamer in de tuin

1 like

Ik vond ze voor dat bedrag er ook allemaal niet goed genoeg uitzien eerlijk gezegd die interieurs… . Rommelig, bij elkaar geraapte stijl meubels, teveel of te weinig decoraties… totaal mn smaak niet maar dat is persoonlijk.
En dat theater gedoe was too much. Die vrouw had gewoon liever een theater willen hebben als werkplek, dat was duidelijk.

1 like

Er is een nieuwe aflevering en ik vind het echt weer gouden tv hoor :joy:

Wel een oud seizoen want ik herken de mensen maar sws altijd leuk als dit wordt uitgezonden :star_struck:

Ohh echt!! Kende deze nog niet maar heb erg gelachen

3 likes

Nieuw seizoen! Deze aflevering is met allemaal :sparkles: artistieke mensen :sparkles:

Lijkt wel een soort puberjongenskamer deze haha

hahahaha sorry dubbelpost maar heeft iemand dit gezien? :joy: ik moet echt zo hard lachen om die man die uit dat stapelbed dondert en vervolgens zijn hoofd stoot

2 likes

Jaaa vorige week waren we al in een Efteling b&b!

De aflevering van vandaag moet ik nog gaan terugkijken

Waarom deden ze deze aflevering zo mysterieus over waar die muziek-B&B was? ā€œIn een stad in Noord-Brabantā€¦ā€ ze noemen toch normaal gewoon de stad haha

Mogelijk ook over de andere B&B’s maar ben net begonnen

1 like

Viel mij ook op ja! Daarna wordt er toch wel Tilburg gezegd en bij die andere Helmond of in de buurt van

Bij die laatste ben ik ook nog niet

Haha ja bij die rondleiding zegt de gids gewoon Tilburg inderdaad!

Bovenaan het blad wat ze in de auto lezen stond ook zo vaag ā€œNoord-Brabantā€

1 like

Die oosterse B&B uit aflevering 1! Wat een werk moet dat zijn zeg! Heel bijzonder!

Ik vraag me al heel lang af; waar eten ze in de avond? Heel soms zie je dat ze dat met z’n allen doen haha, maar doen ze dat anders effe zelf ergens? Soms zitten zo afgelegen dat je ook niet even een snackbar vindt :face_with_monocle:

1 like

Vlg mij had een deelnemer of iemand die een deelnemer kende dat verteld. Was dat niet op het forum?
De gasten/eigenaren eten zelf gewoon samen, of er wordt afgehaald. Eigenlijk zoals iedere b&b gast daar zou eten. En als er niets in de wijde omtrek is, dat de b&b eigenaar iets voorbereidt.

Maar de filmploeg zelf niet, ze filmen dat stukje van dat de gasten hun tanden poetsen en naar bed gaan, heel vroeg op de avond. Zodat camera mensen naar huis kunnen gaan en de volgende ochtend weer vroeg op locatie aanwezig zijn, dacht ik?

De aflevering van vorige week :sweat_smile:
Die ene vrouw is echt heel… extra en aanwezig. En zo gericht op of een man of vrouw de toiletten schoonmaakt/ontbijt opmaakt etc. Halleluja zeg haha

4 likes

Nou deze is zo groot met 11 of 12 kamers, is toch gewoon een hotel?

1 like

Ging dit over die aflevering in Friesland? Ik kijk die nu en word echt leip van haar

Haha ja volgens mij wel!

1 like

Ik zit de aflevering van vorige week te kijken en dit is toch gewoon een aflevering van Koefnoen

2 likes