Bed & breakfast omroep Max

Oooh het was vrijdag al!
Nou, we gaan het nu terug kijken haha heerlijk

Haha zijn vrouw deed elke keer als hij wat zei haar handen voor t gezicht en een stapje naar achteren

1 like

“Ik was eens in het mooie Buren en liep door de ramen te gluren!!! :notes:

6 likes

Leuk om met zo’n blauw oog op nationale televisie te komen :joy:

2 likes

Haha ja jeetje Willem en niet een beetje blauw ook

Wie slaapt er dan in dat mooie huis? Het hoort toch bij elkaar

Mijn smetvrees toen die gast met zijn schoenen even op bed ging liggen :see_no_evil:

Ik ben soms wel benieuwd of dit het enige inkomen is, missh tijdens Corona al helemaal niet… maar die info delen ze niet vaak mee

1 like

Zeker als ze dan maar 1 kamer verhuren kan dat bijna niet hun primaire bron van inkomsten zijn toch?

1 like

Wel erg groot voor 2 personen? Hoewel, niets verteld over het gezin, wellicht meer mensen. Nogmaals mis ff wat context

In de Zaanstreek zeggen we Theus om aan te geven dat je weer thuis bent.
Moest er elke keer om grinneken als ik zijn naam hoorden :laughing:

1 like

Yess lekker terugkijken

Veluwezoom is zo mooi :heart_eyes:

Deze aflevering lijkt kneuteriger te zijn nice

Wat een lieve mensen allemaal, zo gezellig :relaxed:

2 likes

Die vader is wel heel trots steeds :’)

Ja haha!
Maar wij hadden het begin gemist: is hij nou haar stiefvader dan? Dat zij later met dr moeder naar NL is gekomen? En leeft die moeder niet meer ofzo dat zij nu samen die B&B deden?

1 like

Ja hij is de stiefvader en de moeder werkt op een middelbare school.

1 like

Ik snapte er ook geen reet van
Ik dacht wanneer hij zo trots sprak dat hij het over zijn vrouw had?

1 like

Volgens mij zegt hij ih begin dat zowel zijn vrouw als zijn stiefdochter hem helpen (maar de dochter meer).

Vind het zo stom als een stel bij niemand van de andere 2 ietsjes meer geeft. Dan speel je het strategisch? Want je kan altijd toch vanuit een bepaalde vergelijking de een meer dan de ander geven ofzo
En dan gingen ze nog bijna winnen ook. Stom

2 likes

Ja klopt
Maar never forget dat gay stel die ineens 20 euro minder dan de vraagprijs ging geven :joy:

3 likes