Os tene tunum.
Ofzeauw. Ik heb ooit Latijn gehad. En dit isnhet enige wat me ooit is bij gebleven van dat jaar.
Jammer dat ik na die vlakken alleen lelijke kruisjes zie staan
Aut vincere aut mori.
Ook al zou dat een betere titel zijn voor wtf
het was zoiets of zo °°°·.°·β¦Β·Β°Β―°·..Β· πππππ₯ ππππ£ π€ππ£π§ππ£π€ πππ ππ¦π₯π βπ€ ππ πππ π¨πππππ‘ππ£π Β·..·°¯°·.Β·Β° .·°°°
Ja denk t ook
Hahahahaha dan lijken de gin & tonics die ik er altijd zuip nog normaal ook
Yesss, ik heb een titel! Nu kan ik rustig slapen.
Ik had nog nooit van het plintentrapje gehoord. Google leert me dat ik leuker ben dan iets wat niet bestaat. Ofzo
Jawel, ik moest keihard werken Beetje raar voor een stagiair. Ik haal liever koffie, koekje erbij.
Super leuk al die titels! Zitten veel super grappige tussen. Volgens mij ben ik nog niet bekend genoeg om er een te krijgen haha
baby baby baby
haha mensen elke keer als ik hier kom, wacht er weer een nieuwe dave verrassing op mij
@Krabsalade misschien het badkamer bed en george of the jungle combineren op de een of andere manier? hahaha.
Ohhh huh ik zie dat ik een titel heb joh! haha maar kan het net niet helemaal lezen
ahah ik dacht echt dat daar stond Master of the Dots
Er wordt echt met titels gestrooid ineensβ¦
Nu is een hond nemen en die James noemen echt mijn nieuwe droom voor later. Geweldig!
Are you Daving me denk maar niet dat je ooit van je hele zwembroek imago afkomt, niet in mijn hoofd
The universe.
Kan je zien ald je op je profiel klikt
Ok zie nu dat ik er ook een heb gekregen en die is eigk best suitable want I fucking hate Christmas