Bedenk een titel voor je medeforummer

image

30 likes

hahaha dave toch op

5 likes

Ik weet nog niet precies wat titels zijn maar ik weet wel dat ik er 1 wil. #forumtrend

2 likes

Er schoot een tandenborstel titel door mijn hoofd. Maar ik zal het laten :see_no_evil:

1 like

Hahahaha oh ja oeps, mijn biechten was ik even vergeten. :zipper_mouth_face:

2 likes

Als iemand een leuke voor je heeft, voeg ik ‘m toe

1 like

Sommige van jullie moeten stand-up komedie gaan overwegen. Zo gevat, niet normaal.

Ik wil er ook wel één :hugs:

4 likes

Zo, nu ben je hopelijk veilig in het Love Island topic.

6 likes

Hahahaha Thanks :ok_hand:t3: #loveallespoilers

Zeg je ook alleen omdat ik bruin ben.

8 likes

Ben jij de beruchte lijstjesbijhouder van egf ofzo?!

1 like

Op mijn negeerlijst na, kan ik me geen lijstjes herinneren. Maar ben wel heel nieuwsgierig nu.

2 likes

Het fijne weet ik er niet van, maar volgens mij biechtte iemand eens op dat ze soms notities maakte van forummers zodat ze een beetje bij kon houden wie wat deed (qua invulling van leven enzo)

2 likes

Haha nee weet ik, was ook maar een grapske.

1 like

Ik heb zitten denken hè. Als ik een titel krijg moet er eigenlijk wel iets van Apocolypse instaan ofzo. Want naar die situatie verwijst mn naam wel. Maar verder kwam ik nog niet, iemand ideeën?

Apocolypse Now
Vindt alles helemaal het einde
Aan het einde van de wereld
Ahoi! Einde in zicht
Toekomst profeet
Weergaloze beroepspessimist
But in the end it doesn’t even matter

1 like

Ik wil dolgraag een titel!

Whoop whoop, zag net door een oud bericht in een ander topic dat ik ook een titel heb.

Uitleg plz? :joy: :+1:

1 like

Ik denk dat de moderatoren er allemaal mee eens zijn dat jij mag omwentelen. In de zon, bijvoorbeeld. Of in een zwembad, net wat je wil. Wel tof hoor - jij weet ten minste dat het mag! Anderen zijn niet zo gelukkig!

1 like

Zelfs nu snap ik het niet😂

2 likes