Bedenk een titel voor je medeforummer

Goed bezig jij :grimacing:

Ja dat denk ik ook. Nu al spijt

5 likes

Ik wil er ook wel een :innocent:

gelukkig maar want het is natuurlijk wel bedoeld om het leven net wat leuker te maken! als je geen wens opgeeft bedenkt men zelf iets wat passend lijkt, een toespeling op je naam, op iets opvallends wat je ooit op het forum hebt verteld, iets wat je gisteren zei, you name it.
maar als je achteraf inspraak wilt, handelen we je verzoek met hoge prioriteit af hoor! :geek:

3 likes

25 likes

Jongens, de twee opties voor @Bertha van @Pantalones en @rednails gaan gelijk op met de likes. Ff stemmen hoor:

• ‘38’
  • ‘Ik ben geen nummer’

0 stemmers

3 likes

Ik wil er ook wel een! :cat:

Ik heb wat posts bekeken en kom uit op ‘Nieuwschierige horoscoopschrijver’ :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes
5 likes

Ik moest hieraan denken

4 likes

Let je op de generatiekloof? :joy:

13 likes

I approve!!! Wel *nieuwsgierige dan, hahaha :nerd_face:

Mods, mag ik “Nieuwsgierige horoscoopschrijver”? :innocent:

4 likes

Haha misschien beter ja, maar dacht misschien wordt je associatie positiever :stuck_out_tongue_winking_eye:

Leuk :grin:

3 likes

:grinning: (Nog betekenis? Het klinkt in ieder geval wel goed!)

Je nickname deed me denken aan een tekenfilm van Ollie B. Bommel: ‘Als je begrijpt wat ik bedoel’. Daar kwam een draakje in voor dat Zwelgje de Zwelbast heet.

(en ja, mocht je het je afvragen, ik kom inderdaad uit 1864
)

Zwelgje

13 likes

Oh jeetje, ik geloof dat ik m’n nieuwe avatar heb gevonden :grimacing:

7 likes

Ik ben niet heel actief eigenlijk maar misschien heeft iemand een leuke suggestie :woman_shrugging: (-:

Ja, daar komt de naam ook vandaan!!! Ik schreef vroeger verhaaltjes over Swelgje en ben er pas een paar jaar geleden achtergekomen dat het Zwelgje was en niet Swelgje :blush:
Maar Zwelgje de Zwelgbast wist ik dus niet! Wel de zin ‘Zwelgje, ik ben boos op je!’
(Wat dus ook weer genoeg zegt over mijn eigen leeftijd :grinning:)

2 likes

Waar is dat feestje? Hier is niet het feestje.

1 like