Bedenk een titel voor je medeforummer

Verandert sterk van kleur

Lijkt me ook leuk om een nieuwe te hebben. Beetje wisselen elk seizoen, toch?

Dan kan ik mijn baan opzeggen als we ieder seizoen die titels moeten veranderen.

Haha thanks voor de titel! Hoe werkt dit eigenlijk? @Lula verzin jij alle namen?

@admin2 is vooral mijn partner in crime. En @Mhysa af en toe.

Het woord vleeshomp begint een beetje nasty te worden :joy: Maar vraag me af of er nog iets anders te bedenken valt

Zou ik misschien ook een titel mogen? :blush:

Thanks jullie!
Hoewel het 100% waar is (love rozijnen) vind ik het toch best bijzonder dat jullie die moeite hebben genomen (ik denk dat ik één keer iets in die trant heb gezegd) om dat te gaan uitzoeken voor een ieder die een titel wil! :kissing_heart:

Edit: weet niet of het helemaal goed overkwam in bovenstaand stukje, maar het was bedoeld als compliment en bedankje!

Jaa leuk, thanks moderators!

Het is wel simpel te herkennen trouwens hoor. Alle leuke namen zijn meestal van @Mhysa en @admin2 en alle namen waarvan je denkt: vuile bitch. Die zijn sowieso van mij. Vraag maar aan @Manonsterr

Thanks voor de titel! :heart:

Ik dacht je al te herkennen in sommige titels ja!

Ai nee dat willen we niet. Wat @Monito al zei: thanks voor het werk dat jullie hierin steken (en in de rest van het forum natuurlijk).

You’re welcome btw :wink:

Haha laf it!

ik ben er ook wel aan toe denk ik!

Mag ik ook een titel?

@Lula haha neeeee is dit ontsproten aan jouw ‘vuile-bitch-brein’?

Ik hoef geen nieuwe titel, heb nog steeds geen dweil, dus hij is nog steeds van toepassing, maar wilde even mijn hulde uitspreken voor @Lula, @Mhysa en @admin2 voor de titels. Ik blaas er regelmatig extra luid door uit mijn neus.

Iemand nog een leuke titel voor mij?