Bedenk een titel voor je medeforummer

:rofl:
Heb er geen, zou er graag 1 hebben. Voorlopig alleen een gekke stawachtel :smiley:

:heart_eyes: dank u voor mijn titel :heart_eyes:
Bij deze foto’s van de gekke stawachtel.
Ik deed een dutje en Dina deed mee :smiley:

De slimste hond van België is de mijne, ze leest cognitieve gedragstherapie voor dummies :joy: (toen ik nog studeerde hielp ze mij en zat ze ook met haar neus in de boeken :smiley:

14 likes

Mag ik ook een titel? :grin:

Hahahaha, heb het meteen weer in m’n hoofd :joy: Thanks @moderators!

2 likes

Ik ook, bedankt he haha

Oh no haha

Dat alle 130 of 120 km binnenkort 100 wordt? Dunnow

1 like

Jawellll die staan om de 500 meter ofzo

Edit: ik bedoel de snelheid op de hectometerpaaltjes

1 like

Jaaaa oké oké oké

Mods enlighten us

Fucking random gesprek dit hahaha, stel je even voor als je in een restaurant zou zitten en je zou dit achter he horen besproken worden. Koekoek

1 like

Je ziet die paaltjes toch pas als er licht op schijnt, door reflecterende dingen erop. Zonder licht zie je ze niet.

Haha er stond net: moeten binnenkort veranderd worden, niet dat over het licht

1 like

@Hectometer die ging inderdaad over dat de hectometerpaaltjes binnenkort veranderd moeten worden aangezien daar ook snelheid op staat.

Je weet dat hectometerpaaltjes niet voor niks HECTOmeterpaaltjes heten he :see_no_evil:? en dat dat geen 500 meter is haha

2 likes

Ja hehe, dat weet ik maar de snelheid staat niet op ieder hectometer paaltje maar om de 500 meter ofzo

joeee ik wil wel van de mijne af

Ik wil ook graag een nieuwe titel die beter bij mijn nieuwe positieve leven past

4 likes

Wie heeft die titel gegeven? Dit is echt een leugen. Ik kan hier niet achter staan.

4 likes

Nee deze is helemaal perfect, staat me wel!

Soieso leidt @Karl_Lagerfeld helemaal geen leven. Karl is al een jaar morsdood.

14 likes